De klant aan het woord; Michel Leijen van Het Frankrijk Huis

Michel; “Ik heb destijds voor 1TIS gekozen omdat ik een goed gevoel had tijdens de diverse contactmomenten in de offertefase. 1TIS heeft veel kennis in huis en er werd veel met mij meegedacht en goed doorgevraagd. Wij waren op zoek naar één systeem waarbij we onze online reserveringen in kunnen verwerken, gekoppeld aan onze boekhouding én waarmee wij ook makkelijk in de praktijk mee kunnen werken. Alle facetten van een reisorganisatie worden bediend via GRIP, het softwaresysteem van 1TIS.

Ik werk nu al een groot aantal jaren met 1TIS en ondanks hun eigen groei is 1TIS in staat om flexibel met ons bedrijf mee te groeien, zich aan te passen, zonder dat wij er veel van merken.

Er wordt veel meegedacht en dat geldt ook voor de ontwikkelingen in de software. Nieuwe klanten en ontwikkelingen in de reisbranche brengen nieuwe wensen met zich mee en die aanpassingen zijn later ook veelal te gebruiken door de andere gebruikers van GRIP.

De software helpt mij echt in de dagelijkse praktijk. Zonder GRIP is het voor mij een stuk complexer om de dagelijkse werkzaamheden uit te voeren; klantcontacten, offertes, facturen en reserveringen maken, bestellingen doen, verkoopoverzichten….. het scheelt mij enorm veel tijd en dat is vandaag de dag erg belangrijk. Zeker bij kleinere specialisten zoals wijzelf”.