Nieuwe opzet enquêtes beschikbaar: meten is weten

Er is een nieuwe enquêtemodule beschikbaar in 1TIS. Met deze nieuwe enquête opzet van 1TIS verzamelt u nu makkelijker en sneller waardevolle klantinformatie. Kom meer te weten over: de waardering van producten en/of diensten, prijs- kwaliteitverhouding van producten en/of diensten en de communicatie vanuit uw organisatie.

De resultaten van de enquêtes geven u inzicht in de verwachtingen, wensen en behoeften van uw klanten. Door hier slim op in te spelen en de contactduur met de klant te verlengen, behoud u beter bestaande klanten en verhoogt u uw omzet. Denk bijvoorbeeld aan: nieuwe verkoopkansen, extra verkoop en door te kiezen voor de juiste communicatiekanalen, communicatiemiddelen en communicatiemomenten.

Mogelijkheden:

• er zijn verschillende vraagtypes beschikbaar o.a.: openvragen, cijfervragen, meerkeuzevragen en beoordelingsschalen.
• mogelijkheid om op verschillende momenten een enquête te versturen. Bijvoorbeeld na een telefonisch contactmoment, na het maken van een boeking of bij terugkomst van de reis.
• mogelijkheid om acties bij een enquête te onderhouden en te plaatsen. Bijvoorbeeld een herinnering sturen.
• u kunt bij de vragenlijsten aangeven welk antwoord als beoordeling dient opgenomen te worden en vervolgens zichtbaar op de website in de beoordelingstabel wordt geplaatst als review. Een review van een correspondent kan anoniem of met naam op de website worden geplaatst.
• per enquête template is het mogelijk om vragenlijsten op te stellen. Deze vragenlijsten kunnen bestaan uit algemene vragen en boeking gerelateerde vragen.
• u kunt vervolgens de enquêteresultaten exporteren in een rapportage.

Hoe werkt het:

Bent u geïnteresseerd in de nieuwe enquêtemodule van 1TIS? Dan zullen wij samen met u onderstaande stappen doorlopen om voor u de nieuwe enquêtemodule te realiseren. Aangepast naar uw wensen en huisstijl.
• inventariseren; wat zijn uw wensen? Wat wilt u gaan meten en hoe moet het eruit komen te zien?
• inrichten van 1TIS
• ontwikkelen website; zodat de klant de enquête(s) kan invullen.
• rapportage bepalen

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij helpen u graag! Laat hier een bericht achter, dan nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op.