Release 1.2 – 26 november 2008

Binnen deze release is de klachtenmodule opgeleverd. Hierin is het onder andere mogelijk om klachten te registreren, deze te koppelen aan producten / klachtgebieden en klachtreacties te schrijven en op te slaan in een digitaal klachtdossier. Klanten kunnen via hun eigen domein klachten registreren en het verloop inzien.

Ook zijn er veel meer mogelijkheden ontwikkeld om metatags, paginatitels, nette URL ’s en kopteksten te onderhouden ten behoeve van het optimaliseren van de zoekmachine resultaten.

De boekingsmethode vluchtplan is ontwikkeld. Hiermee is het mogelijk volledige vluchttrajecten te laten reserveren via de website. Een bijkomend onderdeel was de mogelijkheid om vervoerslocaties te onderhouden. Dit kunnen luchthavens zijn, maar ook stations of havens.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief