Release 1.2 – 26 november 2008

Binnen deze release is de klachtenmodule opgeleverd. Hierin is het onder andere mogelijk om klachten te registreren, deze te koppelen aan producten / klachtgebieden en klachtreacties te schrijven en op te slaan in een digitaal klachtdossier. Klanten kunnen via hun eigen domein klachten registreren en het verloop inzien.

Ook zijn er veel meer mogelijkheden ontwikkeld om metatags, paginatitels, nette URL ’s en kopteksten te onderhouden ten behoeve van het optimaliseren van de zoekmachine resultaten.

De boekingsmethode vluchtplan is ontwikkeld. Hiermee is het mogelijk volledige vluchttrajecten te laten reserveren via de website. Een bijkomend onderdeel was de mogelijkheid om vervoerslocaties te onderhouden. Dit kunnen luchthavens zijn, maar ook stations of havens.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief