Release 1.2 – 26 november 2008

Binnen deze release is de klachtenmodule opgeleverd. Hierin is het onder andere mogelijk om klachten te registreren, deze te koppelen aan producten / klachtgebieden en klachtreacties te schrijven en op te slaan in een digitaal klachtdossier. Klanten kunnen via hun eigen domein klachten registreren en het verloop inzien.

Ook zijn er veel meer mogelijkheden ontwikkeld om metatags, paginatitels, nette URL ’s en kopteksten te onderhouden ten behoeve van het optimaliseren van de zoekmachine resultaten.

De boekingsmethode vluchtplan is ontwikkeld. Hiermee is het mogelijk volledige vluchttrajecten te laten reserveren via de website. Een bijkomend onderdeel was de mogelijkheid om vervoerslocaties te onderhouden. Dit kunnen luchthavens zijn, maar ook stations of havens.

Nieuws

Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Dalstra Reizen verwelkomen wij graag als nieuwe klant
Graag laten wij weten dat wij Dalstra Reizen als nieuwe klant welkom heten en uiteraard zijn wij blij met de reden achter de keuze.
Johan Dalstra is directeur van Dalstra Reizen en liet ons het volgende weten; ”Onze keuze voor 1TIS was snel gemaakt. Door een...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief