Release 1.11 - 17 mei 2010

Binnen release 1.11 is de menustructuur en layout van het backoffice aangepast geheel ten behoeve van efficiency en gebruiksvriendelijkheid.

Daarnaast is er een slag gemaakt in de functionaliteit labeling binnen het systeem. Het is ook mogelijk gemaakt om, indien gewenst, een eigen publicatieprijs bij producten / reisonderdelen te onderhouden. Voorheen werd de minimale prijs automatisch berekend door middel van de ingevoerde prijsschema’s. Ook de contractmodule is verder uitgebreid.

Er zijn diverse extra webpagina’s binnen het systeem onderhoudbaar gemaakt, zodat de mogelijkheden tot het zelf onderhouden van de klantenwebsite op alle vlakken nog altijd verder uitgebreid wordt. Ook systeemafbeeldingen zijn nu in het systeem te onderhouden.

Naast deze zaken zijn er vele kleinere verbeteringen aangebracht binnen allerlei modules in 1TIS, zoals de optie om afbeeldingen in rapportsjablonen op te nemen.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief