Release 1.18 - 26 september 2011

Release 1.18 is een belangrijke release geweest voor de boekingsmodule die op de klantenwebsite gebruikt wordt. Deze boekingsmodule is in deze release dynamischer gemaakt. Dit maakt het mogelijk om de stappen tijdens het boekingsproces voor pakketreizen en / of reisonderdelen meer naar eigen wens in te richten. Het dynamischer maken van dit boekingsproces zal in komende releases verder verfijnd worden.

Naast deze ontwikkeling, is er een verdere uitbreiding geweest op de mogelijkheid om kinderkortingen te verlenen op gewenste reisonderdelen, zoals bijvoorbeeld op een kamertype van een accommodatie.

In de backoffice zijn er nieuwe financiële rapportages op te vragen, zodat de omzet per label en per wederverkoper eenvoudig bekeken kan worden. Een andere punt m.b.t het financiële gedeelte in het systeem, is de mogelijkheid om commissie te onderhouden t.b.v. de BTW hantering. Dit BTW issue is op dit moment een groot punt in de reisbranche. Met deze ontwikkelingen zijn er reeds voorbereidingen getroffen om dit in de toekomst op de juiste manier in het systeem te kunnen verwerken.

Tenslotte zijn er nieuwe manieren mogelijk om gewenste lijsten en content vanuit de software op de klantenwebsite te tonen en zijn er diverse kleine aanpassingen gedaan om de gebruiksvriendelijkheid en efficiency binnen het systeem te verhogen.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief