Release 1.19 - 12 december 2011

In deze release zijn er mogelijkheden gecreëerd om annuleringskosten op een boeking automatisch te laten berekenen. Daarnaast zijn er verschillende nieuwe manieren mogelijk om prijzen te tonen op de website en koppelingen te leggen tussen producten t.b.v. upselling/cross selling.

Tevens zijn er een aantal zaken t.b.v. webmarketing doorgevoerd; deze ontwikkelingen staan nooit stil.

Er is in het systeem ook een nieuw scherm ontwikkelt dat het heel eenvoudig maakt om beschikbaarheid van ingevoerde producten te controleren. Dit kan handig zijn voor organisaties die veel lastminutes verkopen.

Uiteraard zijn er ook allerlei kleinere zaken t.b.v. efficiency en gebruiksvriendelijkheid doorgevoerd.

Nieuws

Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Dalstra Reizen verwelkomen wij graag als nieuwe klant
Graag laten wij weten dat wij Dalstra Reizen als nieuwe klant welkom heten en uiteraard zijn wij blij met de reden achter de keuze.
Johan Dalstra is directeur van Dalstra Reizen en liet ons het volgende weten; ”Onze keuze voor 1TIS was snel gemaakt. Door een...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief