Release 1.19 - 12 december 2011

In deze release zijn er mogelijkheden gecreëerd om annuleringskosten op een boeking automatisch te laten berekenen. Daarnaast zijn er verschillende nieuwe manieren mogelijk om prijzen te tonen op de website en koppelingen te leggen tussen producten t.b.v. upselling/cross selling.

Tevens zijn er een aantal zaken t.b.v. webmarketing doorgevoerd; deze ontwikkelingen staan nooit stil.

Er is in het systeem ook een nieuw scherm ontwikkelt dat het heel eenvoudig maakt om beschikbaarheid van ingevoerde producten te controleren. Dit kan handig zijn voor organisaties die veel lastminutes verkopen.

Uiteraard zijn er ook allerlei kleinere zaken t.b.v. efficiency en gebruiksvriendelijkheid doorgevoerd.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief