Release 1.23 - 02 oktober 2012

Belangrijke wijzigingen zijn gedaan in het voorraadsysteem. Zo is het nu mogelijk om releasedagen bij te houden en op basis hiervan automatisch te releasen. Daarnaast is het makkelijk om per voorraaddatum alle informatie van deze datum in te zien. Zo heeft u alle informatie van een voorraaddatum in een overzicht bij de hand. Deze informatie zal uitgebreid worden met eigen accommodatielijsten, een eigen dossier en eigen vervoersplannen.

Een andere nieuwe mogelijkheid is het opzetten van een actie pagina. Het komt wel eens voor dat u een speciale selectie reizen of reisonderdelen tijdelijk extra onder de aandacht wil brengen. Hierbij valt te denken aan bv werelddeal weken of andersoortige acties.

Op gebied van procesbeheersing zijn ook weer de nodige stappen gezet. Zo kunt u nu acties bij facturen bijhouden. Met deze acties kunt u bijvoorbeeld automatisch een factuur genereren of aanmaningen voor aanbetaling of restantbetaling versturen.

Ook kunt u ervoor zorgen dat er periodiek een mail met acties die gedaan moeten worden, verstuurd wordt naar een e-mail adres. Vaak merken we dat veel mensen hun e-mail gebruiken als een to do list. Een voorbeeld is een mail van alle reisbescheiden die de komende week verstuurd moeten worden oid. Binnen 1TIS is het alle lange tijd mogelijk om uw klanten de geboekte onderdelen te laten beoordelen. Nu kunt u deze gemiddelde beoordeling ook laten tonen binnen uw reisaanbod. Uiteraard is het mogelijk om in te stellen hoe u die beoordelingen wenst te berekenen en te tonen.

Tot slot hebben we in deze release een start gemaakt met de exportdefinities. Met behulp van exportdefinities kunt u vanuit diverse lijsten in het systeem eigen rapportage maken en exporteren naar Excel / csv. Hiermee kunt u veel makkelijker rapportages op maat maken.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief