Release 1.56 – 23 augustus 2016

Op 23 augustus heeft release 1.56 plaatsgevonden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen.

Update Google Site Search
Door een update in de methode van Google Site Search is het nu mogelijk om automatisch aanvullen aan te zetten voor het zoekvak. Wanneer bezoekers het zoekvak op uw website gebruiken wordt hun zoekopdracht tijdens het typen automatisch aangevuld door Google.

Bouwblok favorieten
Vanaf deze release is het mogelijk om gebruik te maken van het bouwblok favorieten. Hiermee kunnen consumenten hun favorieten reizen opslaan en vervolgens terugzien in hun favorietenlijst.

Nieuwe opzet enquête
Tijdens de afgelopen twee releases zijn er al een aantal belangrijke punten doorgevoerd. Het project nieuwe opzet enquêtes is met release 1.56 succesvol afgerond. Vanaf deze release is het mogelijk om de antwoorden voor list- en checkboxes te onderhouden. Enquêtes worden vanaf nu ook opgenomen tussen de lijst van enquêtes met de oude opzet. Ook kan je bij vragenlijsten het element type gebruiken en hiermee aangeven welk antwoord als elementsbeoordeling dient opgenomen te worden. Deze zijn vervolgens zichtbaar in de huidige elementbeoordelingstabel. De ingevulde antwoorden door deelnemers zijn nu ook in te zien. Nadat de enquête volledig is ingevuld en verstuurd door een deelnemer wordt ook de invuldatum opgeslagen.

Nieuws

Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Dalstra Reizen verwelkomen wij graag als nieuwe klant
Graag laten wij weten dat wij Dalstra Reizen als nieuwe klant welkom heten en uiteraard zijn wij blij met de reden achter de keuze.
Johan Dalstra is directeur van Dalstra Reizen en liet ons het volgende weten; ”Onze keuze voor 1TIS was snel gemaakt. Door een...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief