Release 1.60 – 15 november 2016

Op 15 november zal release 1.60 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen.

Meertalige kassabon
Het is vanaf deze release mogelijk om teksten in de kassabon meertalig of per label te tonen.
U kunt hiermee een meertalige kassabon maken of de tekst per label laten verschillen.

Boeking acties uitvoeren op startdatum boekingstype element
Voorheen konden er boekingsacties worden geplaatst op de startdatum van een boeking. Vanaf deze release kunt u een boekingsactie plaatsen op de startdatum van het element dat het boekingstype is. Het element dat het boekingstype is, is de winnaar van de boeking en vaak het basisreis element.

Factuur inzien bij boeking zonder account
Vanaf deze release kan een klant zonder account naast zijn boeking ook de factuurdocumenten inzien.

Nieuwe opzet prijsstructuur
Wij zijn begonnen met een project voor een nieuwe opzet van de prijsstructuur. Hiermee is het straks voor u makkelijker om prijzen in te voeren, sneller prijzen te berekenen en zijn er meer mogelijkheden beschikbaar. We hebben al enkele punten doorgevoerd hiervoor en zullen de komende releases hier verder mee aan de slag gaan. Uiteraard houden wij u in de volgende releases op de hoogte van alle belangrijke wijzigingen en mogelijkheden.

Koppeling externe partijen
Wij zijn ook begonnen met het bouwen van een mogelijkheid om vanuit 1TIS direct informatie op te halen bij leveranciers. Bijvoorbeeld: autoverhuurbedrijven en vliegtuigmaatschappijen. Hiervoor zijn de eerste punten doorgevoerd en zullen wij hier de komende releases verder aan werken. Wij houden u op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen en updates.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief