Release 1.61 - 6 december 2016

Op 6 december 2016 zal release 1.61 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen.

Taak om ontbrekende memo's te signaleren
Vanaf deze release is het mogelijk middels een taak te signaleren of bepaalde memotype(s) op boekingen ontbreken. Indien er geen memo van het memotype aanwezig is, ontvangt u hierover een e-mail.

Wederverkopers kunnen uitsluiten van boeking
Het is mogelijk om bij wederverkopers uitsluitniveaus te onderhouden. Op voorraaddatumniveau kan ook een uitsluitniveau worden aangegeven. Zo kan aangegeven worden voor welke wederverkopers de betreffende datum als (niet) beschikbaar getoond wordt in de prijsmatrix wanneer de wederverkoper is ingelogd.

Nieuw subpakket soort: pre verlening
Vanaf deze release is het subpakket: pre verlenging beschikbaar. Dit subpakket maakt het mogelijk om een verlenging vooraf goed te kunnen plaatsen in 1TIS. Belangrijkste is dat dit subpakket begint op het startpunt van de huidige tijdlijst en de overige punten naar achteren schuift. Ook zullen er onderdelen verwijderd worden van de boeking.

Aanvulling taak boekingsactielijst versturen
Vanaf deze release is de naam van de eerste deelnemer toegevoegd aan de taak boekingsactielijst versturen.

Nieuwe opzet prijsstructuur
Wij zijn druk bezig met het project: nieuwe opzet van de prijsstructuur. Hiermee is het straks voor u makkelijker om prijzen in te voeren, sneller prijzen te berekenen en zijn er meer mogelijkheden beschikbaar. Zo moest u voorheen de vervanging voor de waarde invoeren. Vanaf deze release is het mogelijk om de vervanging te selecteren. Daarnaast vindt u nu in de rekenmodule een uitleg van de afrondingen. Uiteraard houden wij u in de volgende releases verder op de hoogte van alle wijzigingen en mogelijkheden. Begin volgend jaar presenteren wij graag aan u het volledige project: nieuwe opzet prijsstructuur.

Koppeling luchtvaartmaatschappijen
Wij zijn ook begonnen met het bouwen van een mogelijkheid om vanuit 1TIS direct informatie op te halen bij luchtvaartmaatschappijen. Hiervoor zijn de eerste punten doorgevoerd. Zo kunnen bij bestaande boekingen nu een Passenger Name Record (PNR) ingegeven worden. Aan de hand van de PNR kan via de koppeling met Sabre de persoonsgegevens en Ticket en Itinerary opgehaald worden voor verwerking in 1TIS. Wij zullend de komende releases hier verder aan werken. Wij houden u op de hoogte van alle belangrijke updates.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief