Release 1.62 – 5 januari 2017

Op 5 januari zal release 1.62 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Koppeling Europeesche Verzekering
De Europeesche verzekeringen heeft u gevraagd om de aanlevering van de gegevens van de door u verkochte verzekeringen te automatiseren. Hiervoor is een standaardinrichting ontwikkeld in 1TIS en vanaf deze release voor u beschikbaar. De standaardinrichting houdt in dat: de aanlevering van de gegevens wordt gerealiseerd via e-reserveringen. Elke boeking wordt afzonderlijk doorgestuurd naar de Europeesche Verzekering. De annuleringsverzekeringen worden gestuurd op het moment dat een boeking status DEF krijgt. De reisverzekeringen zullen gestuurd worden wanneer de klant vertrekt. Met een geautomatiseerde aanlevering is vooraf bepaald welke informatie waar vandaan komt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: een code die u moet meegeven om aan te geven of het een reis- of annuleringsverzekering betreft, of dat een annuleringsverzekering bij u een ander elementtype is dan bij een andere 1TIS- gebruiker. U ontvangt hiervoor van ons op korte termijn een handleiding. Heeft u hulp nodig bij de inrichting of wilt u afwijken van onze standaardinrichting? Wij kunnen u hierbij ondersteunen.

Nieuwe opzet prijsstructuur
Ook tijdens deze release zijn er weer een aantal nieuwe mogelijkheden in de nieuwe opzet prijsstructuur opgeleverd. Zo kunt u bij de koppeling tussen een eigenschapstype en prijsplantype de standaard default vastleggen. Een eigenschapstype kan bijvoorbeeld zijn: ruimbagage, kamertype of een categorie huurauto. Bij het aanmaken van een prijsplan wordt vanaf deze release automatisch de default waarde geplaatst. Daarnaast zijn prijsregelgroepen in de koppeling van de nieuwe prijsstructuur niet verplicht. Kunnen prijsregelgroepen onderhouden worden en kunt u bij een prijsregel een prijsregelgroep aangeven. Bij het koppelen van een prijsregel aan een prijsplan kunt u filteren op prijsregelgroep.

Aanvulling vraagtypes wizard
Vanaf deze release is het mogelijk om bij boekingsvragen in de wizard, naast openvragen, ook checkbox en listbox vragen te stellen.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief