Release 1.63 & 1.64 – 31 januari & 14 februari 2017

Op 31 januari & 14 februari hebben releases 1.63 & 1.64 plaatsgevonden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Koppelen medewerker aan boekingsactie
Het is mogelijk gemaakt een medewerker aan een boekingsactie te koppelen, op deze manier kan een taak aan een medewerker toegewezen worden.

Boekingsactie uitvoeren obv standaard reis element
Het is mogelijk gemaakt boekingsacties uit te voeren op basis van de startdatum van de standaardreis, hiermee is het mogelijk rekening te houden met verlengingen vooraf en reisbescheiden niet eerder dan gewenst te versturen.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief