Release 1.65 – 7 maart 2017

Op 7 maart zal release 1.65 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Actie pas uitvoeren als andere acties voltooid zijn
Bij het de actieuitvoeringsmethode documenten versturen naar debiteur is de configuratie mogelijkheid toegevoegd om aan te geven welke actietypes voltooid moeten zijn voordat de actie uitgevoerd mag worden. Op deze manier kan bijvoorbeeld ingesteld worden dat reisbescheiden pas verzonden worden zodra alle relevante reisbescheiden documenten daadwerkelijk gegenereerd zijn.

Bouwbloktype Hotelkeuze
Met dit bouwblok type kan op de website een hotel element eenvoudig in de winkelwagen geplaatst worden, inclusief eventuele extra opties. In een kassabon wordt nog een overzicht gegeven van de kosten alvorens het hotel daadwerkelijk in de winkelwagen geplaatst wordt.

Export facturen betaald bedrag
In de export van factuur betalingen wordt nu ook de som van de betaalde bedragen van alle facturen op de boeking getoond.

Exporteren enquête antwoorden
Vanuit het overzicht van boekingen is het mogelijk de enquête antwoorden behorende bij de boeking te exporteren in een CSV bestand.

Styling en werking acco elementprijsmatrix
Het is mogelijk gemaakt de beschikbaarheid van de kamertypes te tonen in de acco elementprijsmatrix. Hiernaast wordt indien de voorzet datum niet beschikbaar is de eerste beschikbare mogelijkheid opgehaald

Export boekingsoverzicht definitie pakket
In de csv export van het boekingsoverzichttype pakket wordt het aantal beschikbare items meegenomen.

Verwijderen e-reserveringen
Het is mogelijk gemaakt om e-reserveringen te kunnen verwijderen, dit is van belang voor koppelingen met een GDS.

Getoonde prijs bij selectiemethode 1 eigenschap
Bij het tonen van de wizard bij het inboeken van onderdelen met de selectie methode 1 eigenschap zal nu naar de startdatum van het boekingselement gekeken worden.

Link overzicht voorraaddatummutaties
Vanuit het overzicht van voorraaddatummutaties bij de voorraaddatum is het nu mogelijk te klikken op de getoonde boekingselementen.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief