Release 1.66 – 4 april 2017

Op 4 april zal release 1.66 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Onderhouden van organisaties in 1TIS
De module organisaties is toegevoegd, hiermee kunnen organisaties in 1TIS bijgehouden worden. Bij organisaties kunnen onder andere medewerkers en acties onderhouden worden. Medewerkers van organisaties kunnen inloggen om boekingen voor de organisatie te maken en reizen van de organisatie in te zien en beheren. Met acties bij organisaties kunnen marketing acties of contactmomenten beheerd worden.

Groepsportaal
Het is mogelijk gemaakt een groepsportaal op te bouwen vanuit 1TIS. Het groepsportaal kan gebruikt worden voor groepsreizen (op maat) waar een contactpersoon van de groepsreis inzicht gegeven kan worden in de openstaande reizen en boekingen op deze reizen. De contactpersoon die in kan loggen in het groepsportaal is een medewerker van een organisatie.

Documenten bij ingedeelde onderdelen
Het is mogelijk gemaakt documenten bij ingedeelde te genereren, hierdoor kunnen bijvoorbeeld opstaplijsten gemakkelijker gegenereerd worden.

Symbolen (ont)koppelen bij meerdere elementen
Vanuit het overzicht van elementen is het mogelijk gemaakt via muteren symbolen te koppelen of ontkoppelen bij de selectie van elementen .

Caching per apparaat type
Caching van pagina's kan per apparaat type ingesteld worden om afwijkende pagina's voor mobiele telefoons en tablets te kunnen cachen.

Vervoerslocatie meegeven
Bij vervoersregels zal het vervoerslocatietype meegegeven worden om onderscheid te kunnen maken tussen bijvoorbeeld vluchttrajecten en ferry trajecten.

Filterdatum in boekingsactielijst
In de boekingsactielijst is de filterdatum van de boekingsactie inzichtelijk gemaakt.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief