Release 1.68 – 16 mei 2017

Op 16 mei zal release 1.68 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Mail integratie
Het is mogelijk e-mails in het systeem in te lezen, deze e-mails zullen beoordeeld worden en indien mogelijk toegewezen worden aan een boeking (op basis van boekingsnummer) of aan een klant of leverancier (op basis van e-mail adres). Hierdoor is het mogelijk communicatie met klanten en leveranciers vanuit het systeem inzichtelijk te krijgen bij de boeking, klant of leverancier.

E-mail formulier op een pagina tonen
Er is een nieuw bouwbloktype ontwikkeld waarmee het mogelijk is een e-mailformulier (zoals bijvoorbeeld een contact formulier) op een willekeurige pagina te tonen. De resultaat tekst van het formulier zal ook binnen het bouwblok getoond worden.

Debiteur nummer bij boeking opslaan
Nu wordt het debiteurnummer van een boekingen afgeleid van de klant. Hierdoor is het niet mogelijk klanten welke beide een boeking met een factuur hebben samen te voegen. Het debiteurnummer zal nu eenmalig bij de gekoppelde debiteur van een boeking opgehaald worden en bij de boeking vastgehouden worden (dit nummer kan nu ook niet meer wijzigen). Hierdoor is het mogelijk klanten met boekingen met facturen samen te voegen.

Free sale
Er is een nieuwe voorraad uitgifte methode aangemaakt, free sale. Hiermee is het vrije verkoop voorraad op te voeren.

Enquête aanpassingen
Er zijn diverse verbeteringen aan de enquêtemodule aangebracht. Het is onder andere mogelijk gemaakt de inleidende pagina van de enquête over te slaan.

Externe code bij element
Het is mogelijk gemaakt een externe code bij een element te configureren. Hiermee kan het element bij externe partijen geïdentificeerd worden.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief