Release 1.69 – 7 juni 2017

Op 7 juni zal release 1.69 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Bijhouden wijzigingen bij klanten en deelnemers
Bij klanten en deelnemers wordt vanaf nu bijgehouden wat de laatste wijzigingsdatum is. Middels een taak kunnen aangepaste klant en deelnemer gegevens doorgegeven worden.

Prijsregeltype interval op verblijfsperiode
De prijsregel interval op verblijfsperiode is toegevoegd. Deze prijsregel kijkt naar de periode waarvoor deze geldt en geeft een korting of toeslag over de intervallen van het boekingselement die binnen deze periode vallen. Hierbij kan gekozen worden tussen een procentuele of absolute korting/toeslag.

Selectiemethode ‘volboeken’
Deze selectiemethode kan gebruikt worden voor items met een toedeling van 1 tot 1. Bij het boeken worden de deelnemers toegedeeld op basis van sorteervolgorde van de items. Er is geen verdere input van de gebruiker nodig. Het item met de laagste sorteervolgorde (binnen de items van eenzelfde eigenschaptype) wordt net zo lang geplaatst tot alle deelnemers zijn toegedeeld of de voorraad op is. Wanneer er geen voorraad meer is, worden de resterende deelnemers op het volgende item toegedeeld .

Acties en rapporten bij indelingsentiteiten
Het is mogelijk gemaakt acties bij indelingsentiteiten toe te voegen en rapporten te genereren bij een indelingsentiteit.

Invullen boekingsmemo vanuit boekingspagina
Als een boekingsmemo vanuit een boekingspagina door een klant ingevuld wordt zal er een mail verzonden worden.

Enquêtes verwijderen
Het is mogelijk gemaakt ingevulde enquêtes te verwijderen.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief