Release 1.70 – 4 juli 2017

Op 4 juli zal release 1.70 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Betaalmethode toegevoegd voor Ogone
Voor de betalingspartij Ogone hebben wij een nieuwe betaalmethode toegepast. Er kan nu ook gekozen worden voor Automatische incasso.

Nieuw prijsplantype
Het prijsplantype Per unit aantal personen leeftijdsrange is toegevoegd aan de prijsplantypen. Dit prijsplantype zorgt ervoor dat je een prijs kan creëren voor een unit met een aantal personen die verschillende leeftijden hebben en bijbehorende verschillende prijzen. Hier komt één prijs uit. Tevens hebben we de aan de bestaande prijsplantypen kleine verbeteringen toegepast.

Korting per pakketstartdatum
Het is nu mogelijk om op een element aan te geven dat dit een kortingselement betreft. Bij het berekenen van een subpakketprijs worden de kortingselementen bij elkaar opgeteld en wordt dit bedrag bij de pakketstartdatum als korting getoond.

Reviewlijst
De reviews komend vanuit enquêtes zijn inzichtelijk gemaakt en kunnen worden goedgekeurd.

Vrijevelden bij klant
Bij de deelnemer was het al mogelijk om vrije velden toe te voegen. Deze functionaliteit is nu ook mogelijk voor de klant. Het is nu mogelijk om meer informatie bij de klant op te slaan naast de vaste gebruikelijke velden.

Subfolder bij label
Het wordt nu mogelijk om een subfolder bij een label onder te brengen. Hierdoor is het niet nodig om met subdomeinen te werken. Er moet hier gedacht worden aan bv. www.1tis.nl/zelfsamenstellen i.p.v. zelfsamenstellen.1tis.nl.

Tijdens elke release voeren wij ook algemene verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door en daarnaast worden er bugs opgelost.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief