Facturen

Facturen onderhouden

Facturen kunnen vanuit 1TIS eenvoudig onderhouden en verstuurd worden. De facturen worden automatisch in een factuurdossier bij een boeking geplaatst, wanneer deze definitief wordt gemaakt.

Factuurlijst

Alle facturen die bij boekingsdossiers worden aangemaakt, worden tevens in één algemene factuurlijst geplaatst. Deze factuurlijst toont onder meer enkele basisgegevens van iedere factuur, zoals het factuurnummer, omschrijving, totaalbedrag en boekperiode. Tevens wordt aangegeven wanneer de factuur is geëxporteerd en of het een credit-, debet-, of gecrediteerde factuur betreft. (Een selectie van) facturen kan in één keer naar een financieel pakket geëxporteerd worden. Vanuit de factuurlijst kan tevens een rapport opgevraagd worden met bv. alle facturen met een openstaande betaling.

Zonder koppeling met financieel pakket

Wanneer er geen koppeling met een financieel pakket is, kan vanuit deze lijst ook zelf per factuur een factuurbetaling verwerkt worden. Deze factuurbetaling wordt vervolgens zichtbaar in het boekingsdossier van de betreffende factuur. Daarnaast kan er vanuit deze lijst een Excel bestand geëxporteerd worden van de gewenste facturen.

Indien u niet gekoppeld bent met een financieel pakket zult u waarschijnlijk handmatig de betalingen op facturen verwerken. Het is mogelijk om eerdere betalingen op gecrediteerde facturen over te nemen op de laatste debet factuur. Bij de factuur is daarvoor een taak aangemaakt ‘betalingen verplaatsen’. Als u op deze knop klikt worden alle betalingen van vorige facturen gekoppeld aan de nieuwste factuur. De eerder ingevoerde betalingsdatum blijft gelijk

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief