Boekingsacties

Mogelijkheden boekingsacties

Nadat een boeking definitief is gemaakt, zijn er vaak zaken die aandacht vragen nadat de factuur van een boeking is verstuurd. Voor deze actiepunten kunnen boekingsacties gebruikt worden. Deze acties zorgen voor een goede structuur van de af te handelen punten na boeking. Denk aan het toesturen van eventuele extra informatie na boeking, het genereren van reisbescheiden, of het (automatisch) versturen van enquêtes. Dit is uiteraard geheel afhankelijk van het bedrijfsproces. Door middel van statussen kan per actie aangegeven worden of deze al dan niet uitgevoerd is.

Boekingsactielijsten uitdraaien

In de boekingsactielijst kan gefilterd worden op een specifieke boekingsactie. Zo kunnen lijsten uitgedraaid worden voor boekingsacties die in een bepaalde periode uitgevoerd dient te worden voor (een selectie van) geregistreerde boekingen. Vanuit de lijst kan ook direct voor een selectie van boekingen de boekingsstatus aangepast worden. Bij deze lijst wordt ook de memo getoond, die zowel bij deze actielijst, als bij de boekingsactie in het tabblad acties bij de boeking toegevoegd kan worden. Deze memo wordt tevens meegenomen, wanneer een selectie van boekingsacties geprint wordt.

Nieuws

Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Dalstra Reizen verwelkomen wij graag als nieuwe klant
Graag laten wij weten dat wij Dalstra Reizen als nieuwe klant welkom heten en uiteraard zijn wij blij met de reden achter de keuze.
Johan Dalstra is directeur van Dalstra Reizen en liet ons het volgende weten; ”Onze keuze voor 1TIS was snel gemaakt. Door een...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief