Boekingsacties

Mogelijkheden boekingsacties

Nadat een boeking definitief is gemaakt, zijn er vaak zaken die aandacht vragen nadat de factuur van een boeking is verstuurd. Voor deze actiepunten kunnen boekingsacties gebruikt worden. Deze acties zorgen voor een goede structuur van de af te handelen punten na boeking. Denk aan het toesturen van eventuele extra informatie na boeking, het genereren van reisbescheiden, of het (automatisch) versturen van enquêtes. Dit is uiteraard geheel afhankelijk van het bedrijfsproces. Door middel van statussen kan per actie aangegeven worden of deze al dan niet uitgevoerd is.

Boekingsactielijsten uitdraaien

In de boekingsactielijst kan gefilterd worden op een specifieke boekingsactie. Zo kunnen lijsten uitgedraaid worden voor boekingsacties die in een bepaalde periode uitgevoerd dient te worden voor (een selectie van) geregistreerde boekingen. Vanuit de lijst kan ook direct voor een selectie van boekingen de boekingsstatus aangepast worden. Bij deze lijst wordt ook de memo getoond, die zowel bij deze actielijst, als bij de boekingsactie in het tabblad acties bij de boeking toegevoegd kan worden. Deze memo wordt tevens meegenomen, wanneer een selectie van boekingsacties geprint wordt.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief