Kwaliteitszorg

KwaliteitszorgOm de kwaliteitszorg voor een organisatie efficiënt te laten verlopen beschikt onze software over een uitgebreid scala aan functionaliteiten. Zo bestaat de mogelijkheid om enquêtes automatisch te versturen en klachten eenvoudig te registreren in een bijbehorend klachtendossier.

De inhoud van de verstuurde enquêtes kan geheel zelf bepaald worden via het onderhouden van enquêtedefinities. Vanzelfsprekend kunnen de ingevulde enquêtes op een overzichtelijke wijze opgevraagd worden in het systeem.

Indien een klant onverhoopt niet tevreden is, kan er een klacht bij een betreffende klant geregistreerd worden. Ook het onderhouden van klachtgebieden, klachtstatussen en klachtreacties is mogelijk. Alle gegevens worden op overzichtelijke wijze in een klachtdossier bij een betreffende klantboeking opgenomen. In dit klachtdossier kunnen ook allerlei gerelateerde documenten geplaatst worden. Deze documenten worden inzichtelijk gemaakt binnen het eigen domein op de klantenwebsite.

De geregistreerde klachten binnen het systeem kunnen toegewezen worden
aan producten en klachtgebieden, zodat er een duidelijk overzicht ontstaat van de eventuele producten die binnen het aanbod minder presteren dan andere producten.

Nieuws

De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
NS Internationaal gaat samenwerken met 1TIS
Sommige samenwerkingen zijn heel innovatief en komen plots voorbij. Zo ook deze samenwerking met NS Internationaal.

Wij werden zeer recent benaderd...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief