Kwaliteitszorg

KwaliteitszorgOm de kwaliteitszorg voor een organisatie efficiënt te laten verlopen beschikt onze software over een uitgebreid scala aan functionaliteiten. Zo bestaat de mogelijkheid om enquêtes automatisch te versturen en klachten eenvoudig te registreren in een bijbehorend klachtendossier.

De inhoud van de verstuurde enquêtes kan geheel zelf bepaald worden via het onderhouden van enquêtedefinities. Vanzelfsprekend kunnen de ingevulde enquêtes op een overzichtelijke wijze opgevraagd worden in het systeem.

Indien een klant onverhoopt niet tevreden is, kan er een klacht bij een betreffende klant geregistreerd worden. Ook het onderhouden van klachtgebieden, klachtstatussen en klachtreacties is mogelijk. Alle gegevens worden op overzichtelijke wijze in een klachtdossier bij een betreffende klantboeking opgenomen. In dit klachtdossier kunnen ook allerlei gerelateerde documenten geplaatst worden. Deze documenten worden inzichtelijk gemaakt binnen het eigen domein op de klantenwebsite.

De geregistreerde klachten binnen het systeem kunnen toegewezen worden
aan producten en klachtgebieden, zodat er een duidelijk overzicht ontstaat van de eventuele producten die binnen het aanbod minder presteren dan andere producten.

Nieuws

Teamwork
Teamwork is wat ons betreft essentieel voor zakelijk succes en dus ging het 1TIS team voor een gezellig avondje uit, een escape room in en werd er aansluitend met elkaar gegeten.

Het 1TIS team werd opgedeeld...
Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief