Kwaliteitszorg

KwaliteitszorgOm de kwaliteitszorg voor een organisatie efficiënt te laten verlopen beschikt onze software over een uitgebreid scala aan functionaliteiten. Zo bestaat de mogelijkheid om enquêtes automatisch te versturen en klachten eenvoudig te registreren in een bijbehorend klachtendossier.

De inhoud van de verstuurde enquêtes kan geheel zelf bepaald worden via het onderhouden van enquêtedefinities. Vanzelfsprekend kunnen de ingevulde enquêtes op een overzichtelijke wijze opgevraagd worden in het systeem.

Indien een klant onverhoopt niet tevreden is, kan er een klacht bij een betreffende klant geregistreerd worden. Ook het onderhouden van klachtgebieden, klachtstatussen en klachtreacties is mogelijk. Alle gegevens worden op overzichtelijke wijze in een klachtdossier bij een betreffende klantboeking opgenomen. In dit klachtdossier kunnen ook allerlei gerelateerde documenten geplaatst worden. Deze documenten worden inzichtelijk gemaakt binnen het eigen domein op de klantenwebsite.

De geregistreerde klachten binnen het systeem kunnen toegewezen worden
aan producten en klachtgebieden, zodat er een duidelijk overzicht ontstaat van de eventuele producten die binnen het aanbod minder presteren dan andere producten.

Nieuws

Release 1.74 – 26 september 2017
Op 26 september zal release 1.74 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Boekingsvragen en documenten toevoegen op boeking inzien pagina
Op de boeking inzien pagina is het mogelijk gemaakt om boekingsvragen te stellen. Hiernaast is het mogelijk gemaakt documenten te uploaden vanaf deze pagina.

Vragenlijsten binnen enquêtes
Als een element twee keer op een boeking staat zal de enquêtevraag bij het element nog maar eenmalig gevraagd worden in de enquête....
Release 1.72 – 15 augustus 2017
Op 15 augustus zal release 1.72 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Offerte reisprogramma
Er zijn verbeteringen toegepast aan het reisprogramma waardoor offertes met reisprogramma nog gemakkelijker aangemaakt en aangepast kunnen worden.

Vertrekdag en genereren reisduren
Het is mogelijk gemaakt naast aankomstdagen, vertrekdagen bij voorraaddata te configureren. Hiernaast is de mogelijkheid toegevoegd TRIP mogelijke duren te laten berekenen op basis van de opgevoerde aankomst- en vertrekdata. Hierdoor kunnen producten met wisselende aankomst- en vertrekdagen gemakkelijker...
Wilt u op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld u dan nu aan voor onze nieuwsbrief