Enquêtes

Enquêtes versturen

Alle enquêtes die via het systeem verstuurd worden naar klanten, worden in een enquêtelijst geregistreerd. De inhoud van de enquêtes wordt bepaald aan de hand van de geboekte reisonderdelen van de klant en de configuratie van de enquêtedefinitie.

Status van enquêtes

In de enquêtelijst wordt onder meer de enquête status getoond. Zo kan gekeken worden welke enquêtes al dan niet zijn ingevuld door de betreffende klanten. Daarnaast kan ook gefilterd worden op de aanmaakdatum van de enquête en de eventuele invuldatum.

Bekijken van enquêtes

Vanuit de enquêtelijst kan vanzelfsprekend direct een gewenste enquête worden ingekeken. Ook is het mogelijk om direct door te klikken naar de bijbehorende boeking.

Nieuws

Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Dalstra Reizen verwelkomen wij graag als nieuwe klant
Graag laten wij weten dat wij Dalstra Reizen als nieuwe klant welkom heten en uiteraard zijn wij blij met de reden achter de keuze.
Johan Dalstra is directeur van Dalstra Reizen en liet ons het volgende weten; ”Onze keuze voor 1TIS was snel gemaakt. Door een...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief