Enquêtes

Enquêtes versturen

Alle enquêtes die via het systeem verstuurd worden naar klanten, worden in een enquêtelijst geregistreerd. De inhoud van de enquêtes wordt bepaald aan de hand van de geboekte reisonderdelen van de klant en de configuratie van de enquêtedefinitie.

Status van enquêtes

In de enquêtelijst wordt onder meer de enquête status getoond. Zo kan gekeken worden welke enquêtes al dan niet zijn ingevuld door de betreffende klanten. Daarnaast kan ook gefilterd worden op de aanmaakdatum van de enquête en de eventuele invuldatum.

Bekijken van enquêtes

Vanuit de enquêtelijst kan vanzelfsprekend direct een gewenste enquête worden ingekeken. Ook is het mogelijk om direct door te klikken naar de bijbehorende boeking.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief