Enquêtes

Enquêtes versturen

Alle enquêtes die via het systeem verstuurd worden naar klanten, worden in een enquêtelijst geregistreerd. De inhoud van de enquêtes wordt bepaald aan de hand van de geboekte reisonderdelen van de klant en de configuratie van de enquêtedefinitie.

Status van enquêtes

In de enquêtelijst wordt onder meer de enquête status getoond. Zo kan gekeken worden welke enquêtes al dan niet zijn ingevuld door de betreffende klanten. Daarnaast kan ook gefilterd worden op de aanmaakdatum van de enquête en de eventuele invuldatum.

Bekijken van enquêtes

Vanuit de enquêtelijst kan vanzelfsprekend direct een gewenste enquête worden ingekeken. Ook is het mogelijk om direct door te klikken naar de bijbehorende boeking.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief