Klachten

Klachten registreren

Alle klachten die in het systeem worden geregistreerd, worden getoond in een klachtenlijst. Klachten kunnen in het systeem geregistreerd worden via een boekingsdossier. Klanten kunnen tevens zelf een klacht registreren via hun eigen domein op de klantenwebsite.

Klachtendossiers onderhouden

Per klacht kan een dossier onderhouden worden, waar onder meer de correspondentie met de klant onderhouden wordt, alsmede interne zaken geregistreerd kunnen worden. Uiteraard kan ook een klachtenstatus meegegeven worden, evenals een signalering waarmee aangegeven kan worden dat de klacht na een X aantal dagen behandeld dient te zijn.

Er kan ook direct een document gemaild worden. Bij het opstellen van de mail wordt rekening gehouden met de communicatietaal van de klant. Deze communicatietaal is aangegeven in het scherm waar de mail wordt opgesteld en kan eventueel handmatig aangepast worden. De teksten m.b.t. titel en onderwerp voor deze mails kunnen ook meertalig onderhouden worden. Aan de hand van de geselecteerde communicatietaal worden de gekozen teksten in de juiste taal neergezet (teksten dienen hiervoor wel meertalig ingevoerd te zijn).

Klachten koppelen aan producten

Klachten kunnen toegewezen worden aan een klachtgebied of een bepaald reisonderdeel. De reisonderdelen waar de klacht aan gekoppeld kan worden, zijn de reisonderdelen die in de betreffende boeking van de klant staan. Met behulp van klachtgebieden kan een verdere onderverdeling gemaakt worden in de klachten naar eigen inzicht.

Overige functionaliteiten:

• Genereren rapporten

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief