Punttransacties

Puntenbeloningssysteem

Het systeem biedt de mogelijkheid om een punten beloningssysteem bij te houden voor klanten. Alle zogenaamde punttransacties die gedaan worden, worden bijgehouden in één punttransactielijst.

Verzamelen user generated content

Er kunnen bijvoorbeeld punten gegeven worden voor het toesturen van website teksten / info teksten die door klanten worden aangeleverd en waar men voor beloond wordt. Dit puntensysteem kan dan ook helpen bij het verkrijgen van user generated content op de klantenwebsite.

Reden punttransacties

Bij iedere punttransactie dient aangegeven te worden wat de reden van de puntentoekenning is. Sommige punttransacties worden rechtstreeks in deze lijst geplaatst vanaf de klantenwebsite n.a.v. een klant actie. Dit kan bijvoorbeeld het invullen van een enquête zijn, of het aanmelden van een nieuwe klant. Iedere punttransactie kent de status goedgekeurd, onder beoordeling en afgekeurd.

Punttransacties en statussen

Zo kan voor een bepaalde punttransactiereden worden aangegeven dat deze in de lijst komt te staan alszijnde ‘onder beoordeling’. Na goedkeuring van een medewerker kunnen vervolgens, al dan niet, punten voor de actie aan de klant worden toegekend door de status aan te passen in ‘goedgekeurd’ of ‘afgekeurd’.

Functionaliteit uitschakelen

Uiteraard kan indien gewenst het hele puntenbeloningssysteem uitgezet worden in 1TIS. Alle functionaliteiten m.b.t. dit systeem zijn onzichtbaar.

Nieuws

Teamwork
Teamwork is wat ons betreft essentieel voor zakelijk succes en dus ging het 1TIS team voor een gezellig avondje uit, een escape room in en werd er aansluitend met elkaar gegeten.

Het 1TIS team werd opgedeeld...
Trotse klant
Op Linkedin zagen wij het bericht van Richard Smits, directeur van Maaskant Reizen en wij delen dit bericht ook graag met jou om te lezen. Ook wij zijn trots!
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief