Actietypen

Actietypen onderhouden

Het is mogelijk om actietypen in het systeem te onderhouden. Deze actietypen kunnen (automatisch) bij een boeking gekoppeld en indien gewenst, ook automatisch uitgevoerd worden. Per actietype dient onder meer aangegeven te worden wat de uitvoeringsmethode is van het actietype. Wat gebeurt er wanneer de betreffende boekingsactie uitgevoerd wordt. Zo kan er een enquête verstuurd worden bij uitvoering van de actie, indien dit als methode is aangegeven. Daarnaast dient ook bepaald te worden op welk moment in het boekingsproces het actietype al dan niet automatisch dient te worden toegevoegd; de plaatsingsmethode.

Actietypes moeten verplicht een categorie hebben. Gekozen kan worden uit de categorieën boeking, factuur, voorraaddatum en brochureaanvraag. Hierdoor is het mogelijk om op iedere plek in het systeem de gewenste selectie acties op te kunnen roepen.

Plaatsingsmethode en configuratie

Er zijn, afhankelijk van de ingevoerde plaatsingsmethode, enkele configuratiemogelijkheden mogelijk. Denk hierbij aan de mogelijkheid om aan te geven dat het actietype alleen wordt aangemaakt bij de boeking als er reisonderdelen van een bepaalde categorie / type in de boeking staan, dat bij een gewenste status van de boeking er automatisch aanvragen naar de gekoppelde leveranciers worden verstuurd, of dat de actie alleen wordt uitgevoerd indien er een klant aan de boeking hangt, of juist een wederverkoper. Ook is het mogelijk te configureren dat een gewenste factuur automatisch verstuurd wordt zodra de boeking de eerste keer definitief wordt ingeboekt.

Uitvoeringsmethode en configuratie

Afhankelijk van de gekozen uitvoeringsmethode is hier ook configuratie voor mogelijk. Wanneer in de basisgegevens is aangegeven dat er een bepaald document naar de klant verstuurd dient te worden n.a.v. het uitvoeren van de actie, dient geconfigureerd te worden hoe dit document eruit dient te zien.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief