Automatische elementen

Automatische elementen op een boeking

Wanneer een boeking via de klantenwebsite of in 1TIS gemaakt wordt, zijn er vaak een aantal standaard kosten die opgenomen dienen te worden in het prijsoverzicht. Denk bijvoorbeeld aan reserveringskosten. Bij automatische elementen kan bepaald worden welke reisonderdelen / elementen er volgens een gewenste plaatsingsmethode op de boeking gezet worden. Zo kan er per element aangegeven worden of deze altijd op een boeking geplaatst dient te worden, of dat dit alleen binnen een bepaalde periode dient te gebeuren. Ook is het mogelijk om aan te geven dat een element alleen wordt geplaatst wanneer een ander specifiek element in de boeking wordt geplaatst. Denk hierbij aan het automatisch plaatsen van poliskosten, wanneer er een verzekering in de boeking wordt geplaatst.

Altijd te tonen elementen op een boeking

Op dit tabblad kunnen elementen onderhouden worden, die altijd in de suggestielijst op de klantenwebsite naar voren dient te komen. Daarbij kan tevens aangegeven worden dat het betreffende element alleen in de suggestielijst opgenomen moet worden als de winkelwagen leeg is. Zodra er één of meerdere elementen in de winkelwagen worden geplaatst, verdwijnt het betreffende element uit de suggestielijst. Zie voor meer informatie over de suggestielijst het onderdeel Backoffice Sitebeheer - Suggestielijsten.

Nieuws

Uitbreiding productportfolio
Recent hebben wij ons productportfolio uitgebreid en richten wij ons nu ook specifiek op het automatiseren van de backoffice voor incentive-reizen en groepsboekingen vanuit bijvoorbeeld 1 hoofdboeker.
1TIS kent de uitdagingen waar jij als incentive-spe...
De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief