Automatische elementen

Automatische elementen op een boeking

Wanneer een boeking via de klantenwebsite of in 1TIS gemaakt wordt, zijn er vaak een aantal standaard kosten die opgenomen dienen te worden in het prijsoverzicht. Denk bijvoorbeeld aan reserveringskosten. Bij automatische elementen kan bepaald worden welke reisonderdelen / elementen er volgens een gewenste plaatsingsmethode op de boeking gezet worden. Zo kan er per element aangegeven worden of deze altijd op een boeking geplaatst dient te worden, of dat dit alleen binnen een bepaalde periode dient te gebeuren. Ook is het mogelijk om aan te geven dat een element alleen wordt geplaatst wanneer een ander specifiek element in de boeking wordt geplaatst. Denk hierbij aan het automatisch plaatsen van poliskosten, wanneer er een verzekering in de boeking wordt geplaatst.

Altijd te tonen elementen op een boeking

Op dit tabblad kunnen elementen onderhouden worden, die altijd in de suggestielijst op de klantenwebsite naar voren dient te komen. Daarbij kan tevens aangegeven worden dat het betreffende element alleen in de suggestielijst opgenomen moet worden als de winkelwagen leeg is. Zodra er één of meerdere elementen in de winkelwagen worden geplaatst, verdwijnt het betreffende element uit de suggestielijst. Zie voor meer informatie over de suggestielijst het onderdeel Backoffice Sitebeheer - Suggestielijsten.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief