E-mailformuliergroepen

Basisgegevens e-mailformuliergroepen

Uiteraard kunnen er naar eigen wens een X aantal e-mailformuliergroepen onderhouden worden, waarna deze op de klantenwebsite getoond kunnen worden. Een e-mailformuliergroep bestaat vervolgens weer uit één of meerdere e-mailformulieren. Met meerdere e-mailformulieren kan er bijvoorbeeld een uitgebreid maatwerk offerteformulier gecreëerd worden. Er kan in de basisgegevens bepaald worden naar welk e-mailadres een formulier wordt gestuurd, wanneer deze op de website wordt ingevoerd. Ook het invoeren van een begeleidende tekst per e-mailformuliergroep is geen probleem. De naam, uitleg en omschrijving van e-mailformuliergroepen zijn meertalig te onderhouden t.b.v. een meertalige website.

Daarnaast wordt er een vervolgactie aan gegeven na het invullen van e-mailformulieren. Dit kan zijn: e-mail verzenden (e-mailformulier komt binnen als e-mail), of registratie + boeking. Bij de keuze registratie + boeking wordt er, nadat de klant het e-mailformulier heeft ingevuld op de klantenwebsite, gevraagd om tevens klantgegevens in te vullen. Vervolgens wordt er in 1TIS een boeking aangemaakt gekoppeld aan deze klantgegevens en wordt het ingevulde e-mailformulier als memo in de boeking geplaatst.

Het is mogelijk om vanuit een entiteit (bv pakket) te linken naar een e-mailformulier. In dit formulier wordt dan de naam van de entiteit meegenomen. Dit kan gebruikt worden voor een informatie verzoek mailtje of in sommige gevallen bij een optieformulier.

Formulieren en formulierelementen aanmaken

Aan een e-mailformuliergroep worden vervolgens e-mailformulieren gekoppeld. Ieder gekoppeld e-mailformulier is een webpagina op de klantenwebsite, wanneer klanten de e-mailformuliergroep aanklikken. Per e-mailformulier kunnen de formulier elementen ingevoerd worden. Dit bepaalt hoe het e-mailformulier eruit komt te zien en welke informatie er aan de klant gevraagd wordt. Er kan daarbij onder meer aangegeven worden of het een verplicht veld is, hoeveel tekens er ingegeven kunnen worden, maar ook een e-mailveld, listboxes, checkboxes, datumveld (kalender) of een geslachtsveld kan bepaald worden. Ook is het mogelijk om een veld te tonen met gekozen entiteiten, die in 1TIS aanwezig zijn. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om aan te geven dat de entiteit land getoond dient te worden. In het e-mailformulier wordt vervolgens een lijst van (geselecteerde) volledige publiceerbare landen (van het betreffende label) getoond. Hetzelfde geldt voor de entiteiten regio, plaats, excursie en elementcategorie. Zo kunnen één of meerdere e-mailformulieren binnen een groep helemaal naar eigen wens op de klantenwebsite geplaatst worden.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief