Eigen domein

Indien men zich als nieuwe klant op de klantenwebsite registreert, wordt direct een mail naar de klant verstuurd met een wachtwoord. Hiermee heeft de klant toegang tot zijn eigen domein op de klantenwebsite. In dit eigen domein kunnen klanten onder meer hun klantgegevens wijzigen, hun boeking(en) inzien, facturen inzien, documenten inzien, hun enquête invullen en een eventuele klacht registreren.

Dit eigen domein kan indien wenselijk ook uitgeschakeld worden. Klanten ontvangen dan geen inlog voor dit eigen domein.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief