Werklijst en e-mail

Binnen uw organisatie dienen er diverse werkzaamheden uitgevoerd worden.
Werkzaamheden kunnen adhoc binnen komen door mails of berichten van klanten met betrekking tot nieuwe of bestaande boekingen, er dienen werkzaamheden plaats te vinden in de offerte en aanvraag fase van een boeking en er zijn werkzaamheden die plaats moeten vinden bij boekingen welke binnen een bepaalde termijn vertrekken zoals het uploaden van tickets of het versturen van de reisbescheiden.
De werkzaamheden dienen u binnen uw organisatie door diverse medewerkers opgepakt worden, u wilt weten wat er nog moet gebeuren en welke medewerkers welke werkzaamheden op dienen te pakken.
Mails welke aan u verzonden worden dient u toe te wijzen aan de boeking behorende bij de mail zodat u de mail kunt verwerken (controleren of beantwoorden).

Werklijst en email integratie

Om de diverse werkzaamheden welke binnen uw organisatie opgepakt moeten worden beter te kunnen organiseren en efficiënter te kunnen werken zijn in TRIP de werklijst ontwikkeld en is het mogelijk gemaakt e-mails in automatisch in TRIP in te laten lopen om deze vanuit TRIP te kunnen behandelen.

Alle werkzaamheden in één lijst
Alle werkzaamheden welke op dit moment uitgevoerd dienen te worden komen in één lijst naar voren, enkel nog uit te voeren komen naar voren. In de lijst komen de mails welke ingelezen en toegewezen zijn aan een boeking, klant of leverancier en nog behandelt moeten naar voren. Berichten van collega’s, klanten of leveranciers komen naar voren en boekingsacties welke op dit moment uitgevoerd moeten worden zijn aanwezig in de lijst (dmv fliterdatum).

Medewerkers koppelen aan activiteiten en overzicht
Aan alle werkzaamheden kan een medewerker gekoppeld worden. Een medewerker kan in TRIP een overzicht krijgen van de door hem uit te voeren werkzaamheden.

Mail inlezen
Mails uit uw mailbox worden ingelezen in TRIP indien deze gekoppeld kunnen worden aan een boeking (obv boekingsnummer of factuur nummer) of aan een klant of leverancier (obv e-mail adres). Deze mails worden uit uw mailbox gehaald en kunnen vanuit TRIP verwerkt worden. Vanuit TRIP heeft u tevens de mogelijkheid e-mails te beantwoorden waarbij standaardantwoorden gebruikt kunnen worden.

Implementeren werklijst en mail
Dit project kan aangeboden worden voor een vast bedrag van € 499. Indien u ondersteuningspakket heeft of jaarlijks uren te besteden heeft kan dit project in de beschikbare uren opgenomen worden.

Nieuws

Release 1.74 – 26 september 2017
Op 26 september zal release 1.74 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Boekingsvragen en documenten toevoegen op boeking inzien pagina
Op de boeking inzien pagina is het mogelijk gemaakt om boekingsvragen te stellen. Hiernaast is het mogelijk gemaakt documenten te uploaden vanaf deze pagina.

Vragenlijsten binnen enquêtes
Als een element twee keer op een boeking staat zal de enquêtevraag bij het element nog maar eenmalig gevraagd worden in de enquête....
Release 1.72 – 15 augustus 2017
Op 15 augustus zal release 1.72 plaatsvinden. Hieronder een overzicht van alle updates en nieuwe mogelijkheden.

Offerte reisprogramma
Er zijn verbeteringen toegepast aan het reisprogramma waardoor offertes met reisprogramma nog gemakkelijker aangemaakt en aangepast kunnen worden.

Vertrekdag en genereren reisduren
Het is mogelijk gemaakt naast aankomstdagen, vertrekdagen bij voorraaddata te configureren. Hiernaast is de mogelijkheid toegevoegd TRIP mogelijke duren te laten berekenen op basis van de opgevoerde aankomst- en vertrekdata. Hierdoor kunnen producten met wisselende aankomst- en vertrekdagen gemakkelijker...
Wilt u op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld u dan nu aan voor onze nieuwsbrief