Werklijst en e-mail

Binnen uw organisatie dienen er diverse werkzaamheden uitgevoerd worden.
Werkzaamheden kunnen adhoc binnen komen door mails of berichten van klanten met betrekking tot nieuwe of bestaande boekingen, er dienen werkzaamheden plaats te vinden in de offerte en aanvraag fase van een boeking en er zijn werkzaamheden die plaats moeten vinden bij boekingen welke binnen een bepaalde termijn vertrekken zoals het uploaden van tickets of het versturen van de reisbescheiden.
De werkzaamheden dienen u binnen uw organisatie door diverse medewerkers opgepakt worden, u wilt weten wat er nog moet gebeuren en welke medewerkers welke werkzaamheden op dienen te pakken.
Mails welke aan u verzonden worden dient u toe te wijzen aan de boeking behorende bij de mail zodat u de mail kunt verwerken (controleren of beantwoorden).

Werklijst en email integratie

Om de diverse werkzaamheden welke binnen uw organisatie opgepakt moeten worden beter te kunnen organiseren en efficiënter te kunnen werken zijn in het systeem de werklijst ontwikkeld en is het mogelijk gemaakt e-mails in automatisch in systeem in te laten lopen om deze vanuit het systeem te kunnen behandelen.

Alle werkzaamheden in één lijst
Alle werkzaamheden welke op dit moment uitgevoerd dienen te worden komen in één lijst naar voren, enkel nog uit te voeren komen naar voren. In de lijst komen de mails welke ingelezen en toegewezen zijn aan een boeking, klant of leverancier en nog behandelt moeten naar voren. Berichten van collega’s, klanten of leveranciers komen naar voren en boekingsacties welke op dit moment uitgevoerd moeten worden zijn aanwezig in de lijst (dmv fliterdatum).

Medewerkers koppelen aan activiteiten en overzicht
Aan alle werkzaamheden kan een medewerker gekoppeld worden. Een medewerker kan in het systeem een overzicht krijgen van de door hem uit te voeren werkzaamheden.

Mail inlezen
Mails uit uw mailbox worden ingelezen in het systeem indien deze gekoppeld kunnen worden aan een boeking (obv boekingsnummer of factuur nummer) of aan een klant of leverancier (obv e-mail adres). Deze mails worden uit uw mailbox gehaald en kunnen vanuit het systeem verwerkt worden. Vanuit het systeem heeft u tevens de mogelijkheid e-mails te beantwoorden waarbij standaardantwoorden gebruikt kunnen worden.

Implementeren werklijst en mail
Dit project kan aangeboden worden voor een vast bedrag van € 499. Indien u ondersteuningspakket heeft of jaarlijks uren te besteden heeft kan dit project in de beschikbare uren opgenomen worden.

Nieuws

De Skireis.nl en GoCanada kiezen beiden voor 1TIS
Ondanks dat het prachtig zomerweer in Nederland is, zaten wij afgelopen tijd met De Skireis.nl om tafel om te praten of wij hen vanuit de software kunnen ondersteunen bij de backoffice van hun geweldige wintersportreizen. Eind juni hebben wij dan ook gezamenlijk...
NS Internationaal gaat samenwerken met 1TIS
Sommige samenwerkingen zijn heel innovatief en komen plots voorbij. Zo ook deze samenwerking met NS Internationaal.

Wij werden zeer recent benaderd...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief