Werklijst en e-mail

Binnen uw organisatie dienen er diverse werkzaamheden uitgevoerd worden.
Werkzaamheden kunnen adhoc binnen komen door mails of berichten van klanten met betrekking tot nieuwe of bestaande boekingen, er dienen werkzaamheden plaats te vinden in de offerte en aanvraag fase van een boeking en er zijn werkzaamheden die plaats moeten vinden bij boekingen welke binnen een bepaalde termijn vertrekken zoals het uploaden van tickets of het versturen van de reisbescheiden.
De werkzaamheden dienen u binnen uw organisatie door diverse medewerkers opgepakt worden, u wilt weten wat er nog moet gebeuren en welke medewerkers welke werkzaamheden op dienen te pakken.
Mails welke aan u verzonden worden dient u toe te wijzen aan de boeking behorende bij de mail zodat u de mail kunt verwerken (controleren of beantwoorden).

Werklijst en email integratie

Om de diverse werkzaamheden welke binnen uw organisatie opgepakt moeten worden beter te kunnen organiseren en efficiënter te kunnen werken zijn in het systeem de werklijst ontwikkeld en is het mogelijk gemaakt e-mails in automatisch in systeem in te laten lopen om deze vanuit het systeem te kunnen behandelen.

Alle werkzaamheden in één lijst
Alle werkzaamheden welke op dit moment uitgevoerd dienen te worden komen in één lijst naar voren, enkel nog uit te voeren komen naar voren. In de lijst komen de mails welke ingelezen en toegewezen zijn aan een boeking, klant of leverancier en nog behandelt moeten naar voren. Berichten van collega’s, klanten of leveranciers komen naar voren en boekingsacties welke op dit moment uitgevoerd moeten worden zijn aanwezig in de lijst (dmv fliterdatum).

Medewerkers koppelen aan activiteiten en overzicht
Aan alle werkzaamheden kan een medewerker gekoppeld worden. Een medewerker kan in het systeem een overzicht krijgen van de door hem uit te voeren werkzaamheden.

Mail inlezen
Mails uit uw mailbox worden ingelezen in het systeem indien deze gekoppeld kunnen worden aan een boeking (obv boekingsnummer of factuur nummer) of aan een klant of leverancier (obv e-mail adres). Deze mails worden uit uw mailbox gehaald en kunnen vanuit het systeem verwerkt worden. Vanuit het systeem heeft u tevens de mogelijkheid e-mails te beantwoorden waarbij standaardantwoorden gebruikt kunnen worden.

Implementeren werklijst en mail
Dit project kan aangeboden worden voor een vast bedrag van € 499. Indien u ondersteuningspakket heeft of jaarlijks uren te besteden heeft kan dit project in de beschikbare uren opgenomen worden.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief