Verslag: cursussen aftersales & conversieoptimalisatie

Verslag: Cursussen aftersales & conversieoptimalisatie

Afgelopen maand hebben Monica Groeneveld (Projectleider / Accountmanager) en Joël Kingma (Frontend developer / Supervisor frontend) een aftersales cursus & conversie optimalisatie cursus verzorgd voor onze klanten.

Aftersales

Aftersales bestaat uit al het klantcontact dat na verkoop plaatsvindt. Een goede mogelijkheid daarvoor is het versturen van enquêtes. Binnen 1TIS bestaat de mogelijkheid om per reisonderdeel een beoordeling te vragen aan de klant in de vorm van een cijfer, eventueel met een toelichting. De vragenlijst wordt daardoor toegespitst op de specifieke reis van de klant. Het proces van verzenden en het tonen van reviews op de website kan volledig geautomatiseerd worden. Momenteel wordt gewerkt aan een uitbreiding van de enquêtemodule, waar we samen met de deelnemers over na hebben gedacht.

Ook is het mogelijk om binnen 1TIS klachten te registreren. Het dossier kan worden toegewezen aan een reiselement. De beantwoording kan ook direct vanuit 1TIS worden gedaan, zodat het dossier te allen tijden compleet is en alle correspondentie op een centrale plaats is terug te vinden.

Door: Monica Groeneveld

Conversie optiemalisatie

In een constant innoverende markt is het van belang om continu te innoveren en te optimaliseren. Vanuit die gedachte, om onze klanten beter te maken en te ondersteunen, is deze conversie optimalisatie cursus ontstaan. Het doel van de presentatie was het verhogen van kennis van onze klanten en hen bewust laten worden van alle mogelijkheden die er op dit gebied zijn.

Er was een leuke gevarieerde set aan klanten aanwezig: van verre rondreis maatwerkspecialisten tot georganiseerde busreisspecialisten. Door de proactieve houding van de aanwezige konden we vanuit verschillend perspectieven de discussie aangaan. Hierdoor konden we nog meer diepgang uit de presentatie halen.

Onder andere onderstaande onderwerpen hebben we de revue laten passeren, afgewisseld met praktijk opdrachten.

• Wat zijn de basis richtlijnen voor een website
• Wat zijn kwalitatief goede “call 2 actions”
• Hoe zorg je voor een hoog converterende funnel
• Hoe creëer je een landingspage met lage bounce
• Hoe kan je effectief schaarste creëren
• Waar moet een boekingsstraat aan voldoen
• Wat zijn verschillende strategieën per device

Door: Joël Kingma

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief