Klant Amorgos in de spotlights
Al meer dan 10 jaar werken 1TIS en Amorgos Zeilvakanties met elkaar samen. Een mooie mijlpaal om bij stil te staan.
Rico van Loenen, directeur / eigenaar van 1TIS;' Het is prachtig om te zien dat wij samen met onze klant Amorgos, het proces van het verkopen van zeilvakanties en flottielje zeilen, middels de automatisering hebben geoptimaliseerd.
De zeilvakanties zoals Amorgos deze aanbiedt zijn divers; wil je leren zeilen, flottielje zeilen of alleen een zeiljacht huren? Alle variaties zijn mogelijk en uiteraard dienen alle klanten zo goed mogelijk bedient te worden vanuit hun individuele wensen.
In de afgelopen jaren zijn er steeds meer stappen gezet in de automatisering, die hebben bijgedragen aan een totale verbetering van de bedrijfsvoering.
Wij hebben diverse koppelingen met verhuurders van jachten gemaakt. Hierdoor zijn de prijzen en de beschikbaarheid realtime en direct gekoppeld, zowel op de website alsook naar de backoffice.
Omdat het om honderden variaties gaat, is het van belang dat de klant op de website ook daadwerkelijk de juiste mogelijkheden te zien krijgt, uiteraard met de juiste tarieven. Iedere verhuurder van jachten werkt weer met zijn of haar systeem, dus een koppeling is niet zo maar even gerealiseerd.
Ook is de hele customer journey volledig geautomatiseerd; dus het eerste contactmoment vanuit het websitebezoek of de nieuwsbrief, naar de offerteaanvraag en de daadwerkelijke boeking. Aansluitend volgt hierop de uitvoer van de reis, waar alle schakels met de toeleveranciers naadloos in elkaar dienen over te lopen en de communicatie met de klant gestroomlijnd dient te verlopen.
Wij zijn trots om als software partner een mooie klant als Amorgos al zoveel jaren te kunnen en mogen helpen, met het hele team van 1TIS.'
Ook Nico Dillingh van Amorgos is al jaren zeer tevreden over de samenwerking met 1TIS; ’Amorgos heeft destijds voor 1TIS gekozen omdat het softwarepakket GRIP heel erg ver is met een goede koppeling tussen de front- en backoffice. Voor Amorgos staat ‘Plezier in Zeilen’ aan de basis van wat we doen. Onze focus zit daarom op het (directe) klantcontact: Van het allereerste adviesgesprek tot ver na de zeilcursus of zeilvakantie. Onze tijd, aandacht en energie willen wij graag zoveel mogelijk aan onze klanten besteden.
1TIS helpt ons bij die missie op twee vlakken: automatiseren van (repeterende) administratieve taken én het neerzetten van een inspirerende digitale klantreis.
De visie van 1TIS over het doorontwikkelen van het systeem, sprak Amorgos destijds erg aan.
Vanaf het eerste contactmoment hadden wij prettige ervaringen met de medewerkers van 1TIS.
Toen wij gingen samenwerken, moesten wij in de vingers krijgen, wat de opbouw van GRIP was en hoe wij de front- en backoffice zo goed mogelijk dienden te gaan inrichten.
De projectleider dacht goed met ons mee en samen hebben wij het systeem naar onze wensen gevuld.
Nu wij al een tijd samenwerken ervaren wij het contact met alle medewerkers van 1TIS als heel prettig; er wordt goed meegedacht en iedereen is heel erg oplossingsgericht.
Ook kunnen wij nu vanuit de praktijk zeggen, dat GRIP een prettig software-pakket is, met zeer veel mogelijkheden en het is super fijn dat het volledig op-maat is in te richten.
De software helpt ons echt in de dagelijkse praktijk. Het begint al bij onze frontoffice; onze website. Vervolgens gaat het maken van offertes heel snel en de administratieve afhandeling verloopt ook heel snel. Bij de aanvragen van klanten vinden wij een snelle responstijd erg belangrijk en met GRIP kunnen wij een offerte binnen een paar minuten versturen.
Verder is de gehele operationele afhandeling van de reis in de loop der jaren goed geautomatiseerd en geoptimaliseerd.
Een klant heeft bijvoorbeeld een eigen klantpagina in de mijn omgeving en kan via de boeking inzien omgeving, de offerte direct online accepteren. Ook kan de klant voor vertrek zijn passagierslijst via de eigen klantpagina aanvullen.
Uiteraard behoren enquêtes na afloop van de reis ook tot de customer journey én deze worden automatisch verstuurd.
Amorgos is de afgelopen jaren ontzettend gegroeid. Zonder de ondersteuning vanuit 1TIS was dit niet mogelijk geweest. Het fijne aan onze samenwerking vind ik dat Rico en zijn team erg dicht op de materie zitten. Ze snappen onze organisatie waardoor ze met goede, pragmatische oplossingen komen. Daarnaast hebben we afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze digitale klantreis en door de goede samenwerking hebben we zeer korte time-to-markets weten te realiseren.
Gedurende de corona pandemie heeft 1TIS niet stil gezeten en hebben ze zelf ook veel geïnnoveerd. Het is fijn om te zien dat je samenwerkt met een IT partner die vooral kansen ziet, in plaats van stilvalt door risico’s en bedreigingen. Dit geeft je daardoor het gevoel dat je er samen voor gaat!
Kortom, wij zijn ontzettend tevreden met een software partner zoals 1TIS.’
Rico van Loenen, directeur / eigenaar van 1TIS;' Het is prachtig om te zien dat wij samen met onze klant Amorgos, het proces van het verkopen van zeilvakanties en flottielje zeilen, middels de automatisering hebben geoptimaliseerd.
De zeilvakanties zoals Amorgos deze aanbiedt zijn divers; wil je leren zeilen, flottielje zeilen of alleen een zeiljacht huren? Alle variaties zijn mogelijk en uiteraard dienen alle klanten zo goed mogelijk bedient te worden vanuit hun individuele wensen.
In de afgelopen jaren zijn er steeds meer stappen gezet in de automatisering, die hebben bijgedragen aan een totale verbetering van de bedrijfsvoering.
Wij hebben diverse koppelingen met verhuurders van jachten gemaakt. Hierdoor zijn de prijzen en de beschikbaarheid realtime en direct gekoppeld, zowel op de website alsook naar de backoffice.
Omdat het om honderden variaties gaat, is het van belang dat de klant op de website ook daadwerkelijk de juiste mogelijkheden te zien krijgt, uiteraard met de juiste tarieven. Iedere verhuurder van jachten werkt weer met zijn of haar systeem, dus een koppeling is niet zo maar even gerealiseerd.
Ook is de hele customer journey volledig geautomatiseerd; dus het eerste contactmoment vanuit het websitebezoek of de nieuwsbrief, naar de offerteaanvraag en de daadwerkelijke boeking. Aansluitend volgt hierop de uitvoer van de reis, waar alle schakels met de toeleveranciers naadloos in elkaar dienen over te lopen en de communicatie met de klant gestroomlijnd dient te verlopen.
Wij zijn trots om als software partner een mooie klant als Amorgos al zoveel jaren te kunnen en mogen helpen, met het hele team van 1TIS.'
Ook Nico Dillingh van Amorgos is al jaren zeer tevreden over de samenwerking met 1TIS; ’Amorgos heeft destijds voor 1TIS gekozen omdat het softwarepakket GRIP heel erg ver is met een goede koppeling tussen de front- en backoffice. Voor Amorgos staat ‘Plezier in Zeilen’ aan de basis van wat we doen. Onze focus zit daarom op het (directe) klantcontact: Van het allereerste adviesgesprek tot ver na de zeilcursus of zeilvakantie. Onze tijd, aandacht en energie willen wij graag zoveel mogelijk aan onze klanten besteden.
1TIS helpt ons bij die missie op twee vlakken: automatiseren van (repeterende) administratieve taken én het neerzetten van een inspirerende digitale klantreis.
De visie van 1TIS over het doorontwikkelen van het systeem, sprak Amorgos destijds erg aan.
Vanaf het eerste contactmoment hadden wij prettige ervaringen met de medewerkers van 1TIS.
Toen wij gingen samenwerken, moesten wij in de vingers krijgen, wat de opbouw van GRIP was en hoe wij de front- en backoffice zo goed mogelijk dienden te gaan inrichten.
De projectleider dacht goed met ons mee en samen hebben wij het systeem naar onze wensen gevuld.
Nu wij al een tijd samenwerken ervaren wij het contact met alle medewerkers van 1TIS als heel prettig; er wordt goed meegedacht en iedereen is heel erg oplossingsgericht.
Ook kunnen wij nu vanuit de praktijk zeggen, dat GRIP een prettig software-pakket is, met zeer veel mogelijkheden en het is super fijn dat het volledig op-maat is in te richten.
De software helpt ons echt in de dagelijkse praktijk. Het begint al bij onze frontoffice; onze website. Vervolgens gaat het maken van offertes heel snel en de administratieve afhandeling verloopt ook heel snel. Bij de aanvragen van klanten vinden wij een snelle responstijd erg belangrijk en met GRIP kunnen wij een offerte binnen een paar minuten versturen.
Verder is de gehele operationele afhandeling van de reis in de loop der jaren goed geautomatiseerd en geoptimaliseerd.
Een klant heeft bijvoorbeeld een eigen klantpagina in de mijn omgeving en kan via de boeking inzien omgeving, de offerte direct online accepteren. Ook kan de klant voor vertrek zijn passagierslijst via de eigen klantpagina aanvullen.
Uiteraard behoren enquêtes na afloop van de reis ook tot de customer journey én deze worden automatisch verstuurd.
Amorgos is de afgelopen jaren ontzettend gegroeid. Zonder de ondersteuning vanuit 1TIS was dit niet mogelijk geweest. Het fijne aan onze samenwerking vind ik dat Rico en zijn team erg dicht op de materie zitten. Ze snappen onze organisatie waardoor ze met goede, pragmatische oplossingen komen. Daarnaast hebben we afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze digitale klantreis en door de goede samenwerking hebben we zeer korte time-to-markets weten te realiseren.
Gedurende de corona pandemie heeft 1TIS niet stil gezeten en hebben ze zelf ook veel geïnnoveerd. Het is fijn om te zien dat je samenwerkt met een IT partner die vooral kansen ziet, in plaats van stilvalt door risico’s en bedreigingen. Dit geeft je daardoor het gevoel dat je er samen voor gaat!
Kortom, wij zijn ontzettend tevreden met een software partner zoals 1TIS.’