Ons vertrekpunt
In 2008 is 1TIS opgericht door Rico van Loenen en Dick Broeke; beiden zeer ervaren in de reisbranche en de ICT-branche. De combinatie van de reisbranche én IT-kennis, was een mooi vertrekpunt bij de oprichting. Rico heeft in 2008 de basis neergezet van het huidige softwareproduct en heeft het product in de afgelopen jaren met klanten verder doorontwikkeld.

Ruim 20 medewerkers werken dagelijks vol enthousiasme aan de producten en er worden inmiddels ruim 80 klanten uit de reisbranche, dagelijks bedient.

Ons team bestaat uit software ontwikkelaars, backend developers, front-end developers, designers en projectleiders.

Graag stellen wij ons team aan jou voor;

Betrouwbaar

Wij zijn eerlijk en toegankelijk en bieden zekerheid aan onze klanten door het leveren van kwalitatieve producten.

Klantgericht

Onze software is afgestemd op de specifieke individuele wensen van onze klanten. Wij denken mee als gesprekspartner.

Innovatief

Wij spelen in op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche en omarmen de kansen die er zijn om zoveel mogelijk te automatiseren.

Het team

hester.png

Hester Verhoeven

Projectleiding & ondersteuning

rico.png

Rico van Loenen

Directeur / Eigenaar

richard.png

Richard van Heulen

Ondersteuning

misja.png

Misja Roeleveld

Projectleiding & verkoop

monica.png

Monica Groeneveld

Projectleiding & ondersteuning

1tis-11-2016-311.jpg

Mark Freese

CTO

1tis-11-2016-160.jpg

Daniël Schermer

Projectleiding & ondersteuning

leander.png

Leander Matse

Websiteontwikkeling

danny.png

Danny Baraké

Softwareontwikkeling

yorick_overons.png

Yorick Roos

UX Designer

inge_overons.png

Inge Hendriks

Websiteontwikkeling

dannys.png

Danny Storm

Websiteontwikkeling

kevin.png

Kevin van Andel

Softwareontwikkeling

bryan.png

Bryan Gerritse

Websiteontwikkeling & Online marketing

brandon.png

Brandon de la Parra

Softwareontwikkeling

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief