Graag nemen wij jou in onderstaand artikel mee in de module Kwaliteit en de bouwsteen Enquêtes & Reviews.
Reizen verkopen is het belangrijkste van iedere reisorganisatie, waarbij klanten kunnen terugkijken op een zorgeloze en fijne vakantie. Maar hoe weet je nu of klanten tevreden zijn? Hiervoor hebben wij in onze software de module Kwaliteit gemaakt, met een tweetal bouwstenen: "Enquêtes & Reviews" en "Klachtafhandeling".
Dankzij de module Kwaliteit krijg je toegang tot het dashboard met alle nodige informatie over deze bouwstenen, en dus ook "Enquêtes & Reviews". Met deze bouwsteen ben jij in staat om de klant bij terugkomst van zijn reis een op maat gestuurde enquête te sturen. Gaat de klant op wintersport, dan krijgt hij de vragen over zijn gehuurde skimateriaal. En komt de klant terug van een begeleide rondreis, dan wil je misschien wel weten wat hij van de reisleiding vond.
Onze Enquête bouwsteen past zich dus aan naar de reis die is afgenomen en stelt dan dus ook alleen die vragen die relevant zijn. Scoort de accommodatie op hygiëne een laag cijfer, dan wordt een afdeling of medewerker meteen op de hoogte gesteld zodat er actie ondernomen kan worden. De verzamelde scores kunnen ook gebruikt worden om te tonen op de website (indien de website bij ons gekoppeld is), waardoor je de bezoeker van jouw website nog meer vertrouwen geeft in de door jou aangeboden reizen.
Reviews is ook een onderdeel van deze bouwsteen. Hiermee kun je quotes van klanten verzamelen die jij ook weer bij een reis op jouw website kunt tonen, zodat je echte reviews van echte klanten communiceert. Jij bepaalt uiteindelijk zelf of je een review wel of niet toont bij een reis.