Wederverkopers

Gegevens wederverkopers registreren

Het is mogelijk om wederverkopers te onderhouden. Per wederverkoper kan diverse informatie worden onderhouden, onder meer: NAW gegevens, gekoppelde wederverkopergroep, branchenummer (bv. ANVR nummer), wel / geen communicatie via wederverkoper en het IP-adres. Een wederverkoper is bijvoorbeeld een reisbureau in Amsterdam. Vanuit een wederverkoper kan direct een boeking aangemaakt worden, waarna de wederverkoper direct aan de boeking wordt gekoppeld.

Het is mogelijk om in één keer het volledige reisaanbod aan een wederverkoper te koppelen, dan wel te ontkoppelen. Ook kan in één keer het reisaanbod overgenomen worden van een andere wederverkoper. Het reisaanbod waar de wederverkoper aan gekoppeld is, bepaalt welk reisaanbod verkocht mag worden door de betreffende wederverkoper.

Medewerkers toevoegen

Bij een wederverkopers kunnen één of meerdere medewerkers toegevoegd worden. Van een medewerker worden enkele basisgegevens geregistreerd, zoals naam, geslacht en e-mailadres. Vervolgens kan er automatisch een wachtwoord naar het opgegeven e-mailadres verstuurd worden, waarmee de medewerker kan inloggen op zijn eigen omgeving op de klantenwebsite om geregistreerde boekingen in te zien e.d.

Wederverkopers en productfeeds

Het is mogelijk productfeeds aan een wederverkoper te koppelen. De locatie van de gekoppelde productfeed(s) kan de wederverkoper in het eigen domein op de klantenwebsite inzien en gebruiken. De gekoppelde productfeeds houden rekening met het gekoppelde productaanbod aan de wederverkoper. Producten die niet verkocht mogen worden, worden in de productfeed niet naar voren gehaald.

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief