Het basisproduct van Groepsreizen bestaat uit zes modules. Deze modules worden verder opgebouwd met allen haar eigen specifieke bouwstenen.
Productbeheer
Standaard inbegrepen
Facturatie en betaling
Standaard inbegrepen
Boekingen
Standaard inbegrepen
Procesgang
Standaard inbegrepen
Workflow & processen
Standaard inbegrepen
Management informatie
Standaard inbegrepen
Terugnaar product overzichtspagina
Groepsreizen
Jouw klant reist met een groep en heeft specifieke wensen over de bestemming en de invulling van het programma.
Op basis van deze wensen wordt er een groepsreisproduct samengesteld. Jij neemt de gehele organisatie van de reis bij de klant uit handen en verzorgt een kant en klaar reisproduct waarin vervoer, verblijf en vermaak zijn opgenomen.

Wanneer jij tevens een nieuw product wil opzetten, kun je de exacte opbouw van het reisprogramma zelf neerzetten. De reis wordt opgebouwd uit losse reisonderdelen, waarna er een totale pakketprijs wordt berekend. De verschillende reisonderdelen worden apart ingevoerd en kunnen worden hergebruikt. Hierdoor kan elk reisonderdeel apart afgehandeld worden.
> Meer over de opbouw
Groepsreizen product
€ 190,-
Per maand
Modules
1 Gebruiker, 1 VPS
Pakketreizen
Met deze bouwsteen kun jij reisonderdelen in een pakket opnemen zodat het pakket in één keer geboekt kan worden. Ook kun je de volgorde en de samenhang van de verschillende reisonderdelen inrichten en de startdatum specifiek definiëren. Pakketten kun je kenmerken meegeven en indelen in categorieën. Je kunt content koppelen en calculaties maken.
Losse reisonderdelen
Deze bouwsteen biedt de mogelijkheid om reisonderdelen toe te voegen. Zoals; een hotel, een vlucht, een entreeticket, een verzekering en excursie. Ook kun je prijzen en voorraad koppelen aan het reisonderdeel. De reisonderdelen kun je kenmerken meegeven en indelen in categorieën. Je kunt content koppelen en reisonderdelen koppelen aan een land, regio of plaats.
Klanten CRM
Met deze bouwsteen kun jij jouw klanten op dossierniveau registreren en hun naw-gegevens onderhouden. Er is een koppeling met een postcodetabel en er kunnen boekingen en offertes worden aangemaakt. Alle klantcommunicatie wordt hier vastgelegd en het is mogelijk om kenmerken van klanten toe te voegen en te koppelen aan de klant.
Heb je vragen over de opbouw van de modules? Of wil je meer informatie over de verschillende pakketten? Bekijk ons vraag- en antwoord pagina of voel je vrij om contact met ons op te nemen.

Nieuws

Verbouwing kantoor
Na 11 jaar vonden wij het tijd voor een nieuwe indeling van ons pand en ook een nieuwe frisse look.
Afgelopen maanden is er hard gewerkt om de verbouwing te realiseren en wij zijn dan ook trots dat het is gelukt.
Een aantal keren hebben wij wat geschoven met de afdelingen zodat er gewoon doorgewerkt kon worden en ook de verbouwing kon plaats...
Feiten eerste half jaar 2018
Wij vinden het leuk om een aantal feiten met jullie te delen over het eerste half jaar van 2018.

Dit eerste half jaar zijn door onze klanten in totaal 81.080 boekingen in ons backoffice systeem gemaakt. Maar liefst één klant was goed voor 15.437 boekingen.

Het gemiddeld aantal boekingen per klant, zit op 795 boekingen over di...
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief