Terugnaar product overzichtspagina
Basispakket
Jouw klant kiest voor een reisprogramma en heeft specifieke wensen over de bestemming en invulling van zijn programma.
Op basis van deze wensen wordt er een reis samengesteld. Jij neemt de gehele organisatie van de reis bij de klant uit handen en verzorgt een kant en klaar reisproduct waarin vervoer, verblijf en vermaak zijn opgenomen.

Wanneer jij tevens een nieuwe reis wilt opzetten, kun je de exacte opbouw van het reisprogramma zelf neerzetten. De reis wordt opgebouwd uit losse reisonderdelen, waarna er een totale pakketprijs wordt berekend. De verschillende reisonderdelen worden apart ingevoerd en kunnen worden hergebruikt. Hierdoor kan elk reisonderdeel apart afgehandeld worden.

Het basispakket bestaat uit de 6 modules Algemeen GRIP, CRM, Boeking, Productbeheer, Financieel en Proces. Deze modules worden verder opgebouwd met 8 basis bouwstenen. Per module wordt uiteengezet welke bouwstenen in het basisproduct zitten.

Uiteraard is het mogelijk om vanuit individuele wensen ons basisproduct verder op te bouwen met extra modules en bouwstenen. In overleg geven wij onze adviezen over de aanvullende modules en bouwstenen en wordt er een meerprijs berekend.

Ook ondersteunen wij jullie graag met het maken van een website.

Met onze eigen ontwikkelaars helpen wij jullie met het ontwerpen van de website. Deze website wordt uiteraard volledig gekoppeld aan de backoffice.
Ook verzorgen wij diverse koppelingen van portalen met derden. Laat ons weten wat voor jou relevant is en graag bespreken wij met jou of wij deze koppelingen hebben.
> Meer over alle modules
Basispakket
€ 135,-
Per maand
Modules
1 Gebruiker, 1 VPS
GRIP basis
Deze bouwsteen is de basis van GRIP. Hiermee kun je inloggen, krijg je toegang tot het Dashboard en het gebruikersbeheer.
CRM basis
Deze bouwsteen is de basis voor het CRM. Hiermee krijg je toegang tot het CRM Dashboard. Ook beheer je hiermee nationaliteiten en aanhefvormen,. Het inrichten van klant- en organisatieacties is hiermee mogelijk. Daarnaast is het mogelijk om te e-mailen.
Klanten
Met deze bouwsteen kun jij jouw klanten op dossierniveau registreren en hun naw-gegevens onderhouden. Er is een koppeling met een postcodetabel en er kunnen boekingen en offertes worden aangemaakt. Alle klantcommunicatie wordt hier vastgelegd en het is mogelijk om kenmerken van klanten toe te voegen en te koppelen aan de klant.
Leveranciers
Met deze bouwsteen kun jij leveranciers registreren en hun gegevens onderhouden. Ook kun je leveranciers koppelen aan contracten of reisonderdelen. Alle communicatie met de leverancier wordt hier vastgelegd.
Boeking basis
Met deze bouwsteen kun je een boekingsdossier registreren en deelnemers toevoegen en er een bepaalde status aan toekennen. Ook kun je boekregels toevoegen en boekingsdocumenten genereren. Per boekingsaanvraag kun je memo’s toevoegen.
Productbeheer basis
Deze bouwsteen is de basis voor het productbeheer. Hiermee kun je diverse instellingen configureren, elementen aanmaken en verkoopprijzen voorzien. Tevens kun je acties op boekingsniveau en op boekingselementniveau aanmaken.
Financieel basis
Deze bouwsteen is de basis voor het financieel overzicht. Hiermee heb je toegang tot het financiële dashboard. Vanuit het overzicht kunnen facturen, factuurbetalingen, e-betalingen en inkoopverplichtingen opgezocht worden. Ook zijn er drie overzichten aanwezig voor facturen, betalingen en nog te betalen inkoopverplichtingen (indien inkoopverplichtingen aan staan). Tevens heb je hier de mogelijkheid om valuta te beheren.
Proces basis
Met deze basis bouwsteen richt je de processen in. Zoals taken en actietypen. Hiermee heb je toegang tot de databronnen en is het mogelijk om documentsjablonen te voorzien.
Heb je vragen over de opbouw van de modules? Of wil je meer informatie over de verschillende pakketten? Klik dan hier om contact met ons op te nemen.