Terugnaar product overzichtspagina
Incentives
Jouw klant kiest voor een incentive en heeft specifieke wensen over de invulling van zijn programma.
Op basis van deze wensen wordt er een incentive product samengesteld. Jij neemt de gehele organisatie van de reis bij de klant uit handen en verzorgt een kant en klaar incentive product waarin vervoer, verblijf en vermaak zijn opgenomen.

Wanneer jij tevens een nieuw product wilt opzetten, kun je de exacte opbouw van het incentive programma zelf neerzetten. De incentive wordt op maat opgebouwd en bestaat uit losse reisonderdelen, waarna er een totale pakketprijs wordt berekend. De verschillende reisonderdelen worden apart ingevoerd en kunnen worden hergebruikt. Hierdoor kan elk reisonderdeel apart afgehandeld worden.

Het basisproduct van Incentives bestaat uit de 6 modules Algemeen GRIP, CRM, Boeking, Productbeheer, Content en Proces. Deze modules worden verder opgebouwd met 13 specifieke bouwstenen. Per module wordt uiteengezet welke bouwstenen in het basisproduct zitten.

Uiteraard is het mogelijk om vanuit individuele wensen ons basisproduct verder op te bouwen met extra modules en bouwstenen. In overleg geven wij onze adviezen over de aanvullende modules en bouwstenen en wordt er een meerprijs berekend.

Ook ondersteunen wij jullie graag met het maken van een website.

Met onze eigen ontwikkelaars en UX designers helpen wij jullie met het ontwerpen van de website. Deze website wordt uiteraard volledig gekoppeld aan de backoffice.
Ook verzorgen wij diverse koppelingen van portalen met derden. Laat ons weten wat voor jou relevant is en graag bespreken wij met jou of wij deze koppelingen hebben.
> Meer over alle modules
Incentive product
€ 180,-
Per maand
Modules
1 Gebruiker, 1 VPS
GRIP basis
Deze bouwsteen is de basis van GRIP. Hiermee kun je inloggen, krijg je toegang tot het Dashboard en het gebruikersbeheer.
CRM basis
Deze bouwsteen is de basis voor het CRM. Hiermee krijg je toegang tot het CRM Dashboard. Ook beheer je hiermee nationaliteiten en aanhefvormen,. Het inrichten van klant- en organisatieacties is hiermee mogelijk. Daarnaast is het mogelijk om te e-mailen.
Klanten
Met deze bouwsteen kun jij jouw klanten op dossierniveau registreren en hun naw-gegevens onderhouden. Er is een koppeling met een postcodetabel en er kunnen boekingen en offertes worden aangemaakt. Alle klantcommunicatie wordt hier vastgelegd en het is mogelijk om kenmerken van klanten toe te voegen en te koppelen aan de klant.
Organisaties
Met deze bouwsteen kun jij organisaties registreren en alle bijbehorende gegevens per organisatie onderhouden. Ook kunnen er boekingen aan een organisatie worden toegevoegd en de kenmerken van alle salesactiviteiten. Alle communicatie met de organisatie wordt hier vastgelegd.
Leveranciers
Met deze bouwsteen kun jij leveranciers registreren en hun gegevens onderhouden. Ook kun je leveranciers koppelen aan contracten of reisonderdelen. Alle communicatie met de leverancier wordt hier vastgelegd.
Boeking basis
Met deze bouwsteen kun je een boekingsdossier registreren en deelnemers toevoegen en er een bepaalde status aan toekennen. Ook kun je boekregels toevoegen en boekingsdocumenten genereren. Per boekingsaanvraag kun je memo’s toevoegen.
Boeking uitgebreid
Met deze bouwsteen kun je de boeking voorzien van boekingsteksten en boekingscategorieën. Ook kun je uitgebreid calculeren op basis van inkoopprijzen (in lokale valuta). Preferenties en voorwaarden zijn toe te voegen en kun je de boeking uitbreiden met promoties en boekingsvragen.
Reisbescheiden
Met deze bouwsteen kun je een set aan reisbescheiden en documenten vastleggen en genereren.
Er zijn verschillende opties mogelijk; je kunt bijvoorbeeld een document versturen als er betaald is of pas iets versturen als de set compleet is.
Er is een mogelijkheid om gegevens op de boeking toe te voegen om de reisbescheiden te genereren. Denk hierbij aan een hotellijst, de vertrektijden van de bus, reserveringsnummers, vluchttijden en bepaalde informatie voor de reisleider.
Programma
Met deze bouwsteen kun je op basis van meerdere boekregels een dagprogramma genereren. Je kunt sjabloon-teksten en afbeeldingen gebruiken, die per dagprogramma aan te passen zijn. Je kunt afbeeldingen koppelen en je kunt accommodaties en excursies per dag koppelen.
Dit reisprogramma kun je vervolgens opnemen in offertes, bevestigingen en de reisbescheiden.
Productbeheer basis
Deze bouwsteen is de basis voor het productbeheer. Hiermee kun je diverse instellingen configureren, elementen aanmaken en verkoopprijzen voorzien. Tevens kun je acties op boekingsniveau en op boekingselementniveau aanmaken.
Content basis
Deze bouwsteen vormt de basis voor de content. Hiermee kun je contentgroepen, downloads en afbeeldingen vastleggen.
Reiscontent
Met deze bouwsteen kun jij tal van andere onderdelen vastleggen zoals landen, regio’s plaatsen, vervoerslocaties, evenementenlocaties, bezienswaardigheden en accommodaties. Aan al deze onderdelen is content te koppelen en deze reiscontent is weer te koppelen aan de reisonderdelen.
Proces basis
Met deze basis bouwsteen richt je de processen in. Zoals taken en actietypen. Hiermee heb je toegang tot de databronnen en is het mogelijk om documentsjablonen te voorzien.
Heb je vragen over de opbouw van de modules? Of wil je meer informatie over de verschillende pakketten? Klik dan hier om contact met ons op te nemen.