Winkelwagen

module winkelwagenDe winkelwagen wordt gebruikt op jouw klantenwebsite waarbij de bezoeker het winkelwagentje vult door te navigeren door de website en gewenste reisonderdelen (elementen) selecteert.
De winkelwagen toont direct een duidelijk totaaloverzicht van de gewenste reisonderdelen die uitgekozen zijn. Uiteraard kan de winkelwagen ook weer leeg gemaakt worden en kan er vanuit de winkelwagen direct verder genavigeerd worden door het reisaanbod.

Het is mogelijk om reisonderdelen aan elkaar te koppelen, zodat er suggesties kunnen worden gegeven zodra een klant reisonderdeel X in zijn winkelwagen plaatst. Zo kan een klant door jou gestuurd worden in de bij elkaar te boeken reisonderdelen.

Het is daarnaast mogelijk om een lijst te genereren van reisonderdelen die andere klanten eerder bijgeboekt hebben bij reisonderdeel X. Hierbij wordt gekeken naar de bestaande boekingen in het systeem en de gecombineerde elementen die hier op staan.

Als de klant tevreden is met de inhoud van de winkelwagen , kan het geheel doorgeboekt worden naar het systeem met de boekingswizard voor de winkelwagen. Jouw klant dient 5 stappen te doorlopen, voordat de boeking definitief in het systeem geplaatst wordt: prijsoverzicht, invoeren klantgegevens, invoeren deelnemergegevens, invoeren eventuele opmerkingen en een totaaloverzicht.

Detail informatie

Winkelwagen

Nieuws

Uitbreiding klanten in de Belgische markt
Recent zijn wij een samenwerking aangegaan met de Belgische reisorganisatie Govaka.
Govaka is sterk in groepsreizen en al meer dan 25 jaar organiseren zij wandel, fiets, kampeer en cultuurreizen over de hele wereld.
De wensen die Govaka heeft, met betrekking tot het inrichten van de backoffice middels software, passen heel goed bij wat wij dagelijks leveren.
Wij kennen en herkennen de werkprocessen van Govaka en kunnen hier goed in de praktijk op inspelen.
Onze software levert rendement op
Onze klanten ervaren dagelijks dat het omarmen van goede software kostenbesparend werkt.
In de praktijk betekent dit namelijk:
Meer efficiëntie in de dagelijkse processen op de werkvloer
Geen dubbele administratie door het gebruik van meerdere systemen
Besparing in uren en geld
Beter inzicht door juiste managementrapportages

Graag geven wij een demo, om jou ook inzage te geven in onze software en wat het voor jouw organisatie kan betekenen.
Klik hier voor een demo aanvraag.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief