In het kader van productontwikkeling is er een gloednieuw klantportaal beschikbaar.
Dit vernieuwde klantportaal biedt veel nieuwe extra's.
Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het in te zetten als een loyalty-systeem. Je kent statussen toe aan klanten, zoals bijvoorbeeld een gold of silver-member en met deze segmentatie ga je met je marketing aan de slag.
Je kunt klanten statussen meegeven, speciale kortingen geven en persoonlijke promotiecodes afgeven.
De klant logt in , in zijn eigen klantportaal en ziet hier al zijn documentatie inzake zijn reis, offertes of eerder gemaakte boekingen. Maar ook informatie inzake de betalingen.
De klant wordt op maat voorzien van self-service en kan ook vanuit dit portaal direct communiceren met de organisatie.
Leads registreren
Ook is er nu de mogelijkheid een klant registratiepagina te maken. Op deze pagina kunnen leads en prospects hun gegevens achterlaten en worden deze direct aangemaakt in onze software als een nieuwe klant.
Tevens kan hier automatisch een nieuwsbrief inschrijving en een klanttype aan gekoppeld worden, waardoor je direct aan de slag kunt, met verdere marketingactiviteiten op de lead. Zoals het koppelen van klantspecifieke promoties. De geregistreerde klant ziet zijn promoties dan weer door in te loggen op zijn klantportaal.
Wil jij meer weten over onze modules en bouwstenen? Contacteer ons via informatie@1tis.nl.
Graag stellen wij onze collega Rajeev van Appeldorn voor.
Rajeev is als backend developer gestart en hiervoor werkte Rajeev bij Ervaringwijzer.
Rajeev: "Ik ben de afgelopen 5 jaar werkzaam als backend/full stack developer, waarin ik te maken had met alles van API-integraties, microservices tot aan de frontend. De kennis die ik heb opgedaan ga ik inzetten om bij 1TIS het beheren van content en de CRM in GRIP te verbeteren.
Ik heb het erg naar mijn zin binnen 1TIS; een leuk team van collega's en leuke werkzaamheden".