Green Steps Travel

 

Nieuws

Visreis.nl en 1TIS zijn gaan samenwerken
Joris Nieuwenhoff, directeur/ eigenaar van Visreis.nl; 'We hebben recentelijk 1TIS de opdracht gegeven om voor ons hun software genaamd GRIP in te richten en daaraan gekoppeld ook een nieuwe website te bouwen.

Los van de corona periode hebben we in de afgelopen jaren met ons Nederlandstalige merk Visreis.nl een stabiele groei doorgemaakt. Dit heeft ertoe geleid dat we marktleider in de Benelux-markt zijn geworden voor het organiseren van gespecialiseerde visreizen. Vanuit onze kennis en ervaring is de volgende stap dan ook een logische om te nemen. In 2022 zijn we namelijk begonnen om ook vissende gasten uit de rest van de wereld van dienst te zijn met ons internationale merk Worldsbestfishingtrips.

Door het alsmaar groeiende portfolio en klantenbestand is het belangrijk om je als bedrijf te blijven voorbereiden op de toekomst. Door te kiezen voor de hoogwaardige software oplossing van 1TIS kunnen we de komende 10 jaar de groei blijven vasthouden en ons serviceniveau naar de klanten blijven verbeteren. We bieden straks verbeterde online oplossingen voor offertes, boekingsbevestigingen, facturatie en reisbescheiden voor onze klanten.

Naast de externe processen richting klanten, worden ook de interne bedrijfsprocessen geoptimaliseerd. Alle communicatie wordt gekoppeld aan de agenda en e-mail. En ook de boekhouding wordt eenvoudiger met koppelingen naar de bank en Exact online. Wij kunnen straks meer en beter werk verrichten in dezelfde tijd met kwalitatief goede oplossingen. Daarmee kunnen we onze klanten uiteindelijk nog beter van dienst zijn én zijn we voorbereid op de toekomst. Daarbij kunnen we ook de verwachte verdere groei in de juiste banen leiden', aldus Joris Nieuwenhoff.

Rico van Loenen, directeur/ eigenaar van 1TIS; 'Voor ons is een klant als Visreis.nl een hele mooie klant. Een echte nichespeler en met aangetoond groeipotentieel. Dat wij Joris gaan helpen om vanuit automatisering deze groei te ondersteunen is een rol die ons op het lijf is geschreven. We zitten nu in de implementatiefase, wat altijd een fase is waarin wij hand in hand aan de slag gaan. Iedere week zijn er overleggen en weten we van elkaar welke stappen we beiden dienen te zetten, om de implementatie van onze software af te ronden.

Daarnaast gaan wij aan de slag met het bouwen van de nieuwe website voor Visreis.nl, waardoor de frontoffice en backoffice naadloos aansluiten. Het grote voordeel is, dat we beiden niet met externe partijen meer hoeven te praten om koppelingen te realiseren. Hierdoor zijn en blijven de lijnen kort, wat ten goede komt aan de samenwerking'.

Nieuwe functionaliteiten toegevoegd
In de laatste release zijn er weer een aantal zaken toegevoegd aan onze backoffice software.

Het is nu mogelijk om in te stellen dat als er een boeking door een medewerker wordt aangemaakt, deze medewerker dan ook gelijk als medewerker wordt vastgelegd bij het dossier.

Wat ook nieuw is, is het importeren van inkoopprijzen, verkoopprijzen en voorraad. Met de nieuwe feature kun je de prijzen en voorraad importeren en beheren via CSV- bestanden. Ons systeem herkent de items in het CSV bestand op basis van een unieke sleutel.
Wil je op de hoogte blijven van onze software en online marketing ontwikkelingen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief